Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe parkside akut  (Luettu 299 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
parkside akut
ihmettelin paikallisessa puotissa kun on aina vain runkoja myynnissä muttei akkui tarjouksessa ollenkaan,  kuten muilla vastaavilla.   selitys oli että niitä varastetaaan niiin pirusti ettei voi kuin olla myyjien takana.      onko sen akkumallin sopivuus monipuolinen kun esim. tokmannilla vastaavan näkösiä on hyllyillä vaikka lampaat söis,   ei kait varasteta niitä..

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: parkside akut
mitäpä tuota ihmettelee, eipä noihin sen kumemmin ol e syytä sekaantua. Onhan niitä oikeita kauppojakin ja poria ynnä niihin akustot. Miksi hankkia harmia ielleen tuollasten kanssa. Toisaalta saathan siitä jutun juurta kun molotat tuollasesta. Ite olen tyytynyt vain sellasiin merkkeihin joihin saa akkuja. Nii johta kysyt, en vastaa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta silti pitää jotain ihme sönkötystä laittaa.    mutta miusta on aika ihmettä kun noin paljon muka varastellaan kun muilla merkeillä ei moista harmia..  onko tuo puoti muutenkin varkaitten suosiossa..?        nuo parksaitit ollu ihan jopa toimivia kun kattoo millä hinnalla net lähtöö..   

Viljelijä evp

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
on vai, harrastelijan kamppeita. Hanki sääkin kerrankin kunnon vehkeet ettei tarvi kysellä mikä vika taas tuli. Ite olen pysynyt kaukanan noiden halpakauppojen tavaroista. Kun tulee jokin vika ei muuta kuin romulavalle ja uutta kamaa käteen.Mut ohan se kiva oksankin hankkia jotain mielenkiintoista ruuvaria ja lämpöpuhallinta. Sit kuolaa niidn kanssa pirtin pöydän äärellä kun taas sain HALVALLA tuoollaseenkin.

metsajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Parkside taitaa olla laadukkaimpia noista never-heard-brändeistä. Jonkun olen joskus ostanutkin.. en mitään kovan käytön poraa tai rälläkkää mutta esim ir-lämpömittari vaikuttaa hintaansa nähden aivan hyvältä kapistukselta (toimii patterilla). Töissä oli joskus toissijaisessa käytössä porakin noilta eikä siitä mitään kauhuja sieluun jäänyt. Muovilevyn reikää sai hyvin avarrettua eikä edes käyntiääni ollut kovin karhea.  Joskus on kiva kun on usea pora niin ei tarvitse terää vaihdella eikä kaikki hommat ole raskaita.

En mä sitä kuitenkaan raskaskonehuollon keikkaporaksi valitsisi ja akkujen varasteluun en ota kantaa. Luulisi että Makitan, Milkkarin ym akut olisivat luokkaa halutumpia.

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Kuka varastaisi mitään puiston laitaa ;D
Lidlin tuotteet ei yleensä ole olleet ihan huonoimmasta päästä. Tuotteita on saatavilla pieni erä silloin tällöin, mistä sen ostat silloin kun tarvitset?
pessimisti ei pety!