Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maaseudun Tulevaisuus DIGI lehti  (Luettu 1187 kertaa)

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Maaseudun Tulevaisuus DIGI lehti

Rakkine

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Moon oikees, soot vääräs.
Mä en taas meinaa saada tilausta katkaistua, asiakaspalveluun kun soittaa, joutuu jonottamaan liian pitkään ja sähköpostin kun laittaa, niin ei vastata siihenkään.
Jos ei muu auta, niin täytyy kai vasn jättää lasku maksamatta.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Mä en taas meinaa saada tilausta katkaistua, asiakaspalveluun kun soittaa, joutuu jonottamaan liian pitkään ja sähköpostin kun laittaa, niin ei vastata siihenkään.
Jos ei muu auta, niin täytyy kai vasn jättää lasku maksamatta.
Olen toistaiseksi onnistunut saamaan yhteyden asiakaspalvelu@viestimedia.fi kautta, mutta voi olla, että palvelu on huonontunut.

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Tarkistin viime kesäisen laskuni ja paperiversion tilaushinta on ollut 366e. Ja nyt siis yli 400e. Hinnannousu on jatkunut viime vuodet reippaana. Pariin kertaan olen lopettanut tilauksen ja minulle on tehty uusi tarjous noin 50e edullisemmalla hinnalla. Katsoin, että ihan hyvät kahvirahat saa parin meilin väsäämisestä, mutta nyt ei ollut jaksanut tehdä tuota kierrosta ja kallista oli. No, täytyy kesällä taas katkaista tilaus. Tällainen perinteiden printtimedia on kuolemaan tuomittu formaatti Suomessa. Ei näitä lehtiä yksinkertaisesti tilata enää ja kierre on valmis. Tappavat itse itsensä. Iso syyllinen on tietysti posti, joka nostaa jatkuvasti hintojaan. Siinä myös yksi varsin turha puulaaki.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta ite haluan lukea paperilehteä.    ja aina saanu sit sen paperin eteenpäin hyää hintaan.   mutta hinta on kyllä ihme juttu kun vakiasikasta ja kestotilaajaa rankaistaan nuin ni jo luulis kuluttajaviranomaisenkin puuttuvan tuohon.    ja sit kun tilaat 3 kuun tarjouksen ni saat sitten jos jonkinlaista kylkiäistä...

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Maaseudun Tulevaisuus on uunin sytytyksessä hyvä, jos tuohta ei ole sattunut koriin. MT:n paperi syttyy hyvin, ei tule paljon leijuvia tuhkaliipareita, ja sivuja ei ole niitattu kiinni. Myös yksittäisen arkin koko on sopiva mytyksi klapien väliin.

Kallishan tuo MT on, tilauksen peruutus täälläkin on lähellä. Samalla tavalla jo peruttiin Länsi-Uusimaa, kuusipäiväinen lehti kallis hinnaltaan ja melkein samat uutisvälityksistä saatavat vanhat uutiset kuin kaupasta saatavassa paikallisjulkaisussa.

Helsingin Sanomia tilaan vielä, koska sillä tavalla en ihan välittömästi leimaudu laitaoikeistolaiseksi. Kansan Uutiset, Tiedonantaja ja Demokraatti voisi tulla sen MT:n tilalle, niin voisin larppailla itseni turvallisesti edistykselliseksi mallikansalaiseksi. 

-SS-

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Tarkistin viime kesäisen laskuni ja paperiversion tilaushinta on ollut 366e. Ja nyt siis yli 400e. Hinnannousu on jatkunut viime vuodet reippaana. Pariin kertaan olen lopettanut tilauksen ja minulle on tehty uusi tarjous noin 50e edullisemmalla hinnalla. Katsoin, että ihan hyvät kahvirahat saa parin meilin väsäämisestä, mutta nyt ei ollut jaksanut tehdä tuota kierrosta ja kallista oli. No, täytyy kesällä taas katkaista tilaus. Tällainen perinteiden printtimedia on kuolemaan tuomittu formaatti Suomessa. Ei näitä lehtiä yksinkertaisesti tilata enää ja kierre on valmis. Tappavat itse itsensä. Iso syyllinen on tietysti posti, joka nostaa jatkuvasti hintojaan. Siinä myös yksi varsin turha puulaaki.

Mihin ylipäätänsä tarvitaan mitään sanoma tms lehtiä?

Onhan meillä tekoäly joka osaa luoda tissikuvia, ei uutisten, alaan tai asiaan katsomatta, tiedotusten ja mainonnan haku yms ole mikään ongelma AI:lle.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Paalimies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta ite haluan lukea paperilehteä.    ja aina saanu sit sen paperin eteenpäin hyää hintaan.   mutta hinta on kyllä ihme juttu kun vakiasikasta ja kestotilaajaa rankaistaan nuin ni jo luulis kuluttajaviranomaisenkin puuttuvan tuohon.    ja sit kun tilaat 3 kuun tarjouksen ni saat sitten jos jonkinlaista kylkiäistä...

Mihin sä saat sen lehden myytyä hyvään hintaan?