Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtava nöyryytys vasemmistokepulle  (Luettu 153 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 24298
Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
Länsirata nytkähti taas aseman verran eteenpäin.
Ei se vieläkään ole varma, mutta jotkut näkevät asian toisin kuin vasemmistokeput.
säärikkökin kampitti aikoinaan oman vaalialueensa etua ja kaikki sitten tietävätkin miten kävi.
Pääsi sentään toimitusjohtajaksi, mikä se nyt olikaan.
itään ja pohjoiseen invetoidaan, vaikka alueet tyhjeneekin, se on kepuloisten mielestä oikeaa investointia.
Ja kun pää saadaan radalle auki, valtio kyllä kuittaa yli budjetin menevät kustannukset.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10764
  • Never Trust a Hippy
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
Rahaa On. Eli 3 miljardia + kustannusarvion ylitys.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 73578
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
ja etelässä se porukka niiiiin tyytyväistä että pitää joka kesä ja loma tunkea itä ja pohos suomeen asumaan järvien rannoille..      miksi net ei pysy siellä missä asunto eikä tule muita kiusaamaan..   kuten nuo loma-asukkaat joille joku saha joka tekee tulosta suomella puulan rannalla häirittöö kun siellä aloitetaan työt jo kaheksalta aamulla ja kolisoo kaikki koneet päivälläkii.. 

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 24298
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
On se ihanan katkeraa täälläkin.
Ympärivuotiseen asumiseen eivät tyydy, siis joku mättää.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 73578
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
ei nuita etelän turisteja koko vuotta kehtais katella..   on sen verta siirtomaaemäntiä paikallisia kohtaan..   mutta miksi net ei viihty siellä etelässä??    joka helvatun vklppu tahi juhlapyhä net tunkee mökeilleen ..   teillä turvatonta kun se tesla lentää satasta sillä hiekkatiellä ...  ja keskellä!!

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10351
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
Länsirata nytkähti taas aseman verran eteenpäin.
Ei se vieläkään ole varma, mutta jotkut näkevät asian toisin kuin vasemmistokeput.
säärikkökin kampitti aikoinaan oman vaalialueensa etua ja kaikki sitten tietävätkin miten kävi.
Pääsi sentään toimitusjohtajaksi, mikä se nyt olikaan.
itään ja pohjoiseen invetoidaan, vaikka alueet tyhjeneekin, se on kepuloisten mielestä oikeaa investointia.
Ja kun pää saadaan radalle auki, valtio kyllä kuittaa yli budjetin menevät kustannukset.

En mää ratoja vastusta. Juna on hyvä liikkumismuoto. Mutta onko tuosta radasta suurtakaan hyötyä kuin pienelle porukalle. Kaiken lisäksi jos tehdään yksiraiteisena niin kapasiteetti huono.
   Paljon puhutaan itä-Suomen kehittämisestä. Etelä-karjalan liitto teki selvityksen Saimaan kanavan rakentamisesta Suomen puolelle itärajan pintaan. Ei kuulemma kannata. No ei varmaan
   Kanava kannattaa tehdä Saimaalta siten että myös Päijänne mukana merellisessä yhteydessä. Siis Saimaalta Vuolenkoskelle josta alkaa Kymen virta.
  Kekkonen aikoinaan halusi liittää Suomen Neuvostoliittoon taloudellisin sitein. Kanava, voi, juusto, kerma.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10764
  • Never Trust a Hippy
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
Länsirata nytkähti taas aseman verran eteenpäin.
Ei se vieläkään ole varma, mutta jotkut näkevät asian toisin kuin vasemmistokeput.
säärikkökin kampitti aikoinaan oman vaalialueensa etua ja kaikki sitten tietävätkin miten kävi.
Pääsi sentään toimitusjohtajaksi, mikä se nyt olikaan.
itään ja pohjoiseen invetoidaan, vaikka alueet tyhjeneekin, se on kepuloisten mielestä oikeaa investointia.
Ja kun pää saadaan radalle auki, valtio kyllä kuittaa yli budjetin menevät kustannukset.

En mää ratoja vastusta. Juna on hyvä liikkumismuoto. Mutta onko tuosta radasta suurtakaan hyötyä kuin pienelle porukalle. Kaiken lisäksi jos tehdään yksiraiteisena niin kapasiteetti huono.
   Paljon puhutaan itä-Suomen kehittämisestä. Etelä-karjalan liitto teki selvityksen Saimaan kanavan rakentamisesta Suomen puolelle itärajan pintaan. Ei kuulemma kannata. No ei varmaan
   Kanava kannattaa tehdä Saimaalta siten että myös Päijänne mukana merellisessä yhteydessä. Siis Saimaalta Vuolenkoskelle josta alkaa Kymen virta.
  Kekkonen aikoinaan halusi liittää Suomen Neuvostoliittoon taloudellisin sitein. Kanava, voi, juusto, kerma.
Taisit sinå kehuskella Venäjän matkallasi paikallisille, että monessa Venäjän-Karjalan talossa näkyy sinun kädenjälkesi.🎅🎅😄
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

PaJa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
kannatti myydä ryssil rantatonttei , hyin kannatti . :) ;) :D ;D ::)

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1436
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
Persuillehan tuo Länsiradan eteneminen nöyryytys oli, hallituksessa joutuvat sitä eteenpäin viemään vaikka vastustavat.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10351
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
Länsirata nytkähti taas aseman verran eteenpäin.
Ei se vieläkään ole varma, mutta jotkut näkevät asian toisin kuin vasemmistokeput.
säärikkökin kampitti aikoinaan oman vaalialueensa etua ja kaikki sitten tietävätkin miten kävi.
Pääsi sentään toimitusjohtajaksi, mikä se nyt olikaan.
itään ja pohjoiseen invetoidaan, vaikka alueet tyhjeneekin, se on kepuloisten mielestä oikeaa investointia.
Ja kun pää saadaan radalle auki, valtio kyllä kuittaa yli budjetin menevät kustannukset.

En mää ratoja vastusta. Juna on hyvä liikkumismuoto. Mutta onko tuosta radasta suurtakaan hyötyä kuin pienelle porukalle. Kaiken lisäksi jos tehdään yksiraiteisena niin kapasiteetti huono.
   Paljon puhutaan itä-Suomen kehittämisestä. Etelä-karjalan liitto teki selvityksen Saimaan kanavan rakentamisesta Suomen puolelle itärajan pintaan. Ei kuulemma kannata. No ei varmaan
   Kanava kannattaa tehdä Saimaalta siten että myös Päijänne mukana merellisessä yhteydessä. Siis Saimaalta Vuolenkoskelle josta alkaa Kymen virta.
  Kekkonen aikoinaan halusi liittää Suomen Neuvostoliittoon taloudellisin sitein. Kanava, voi, juusto, kerma.
Taisit sinå kehuskella Venäjän matkallasi paikallisille, että monessa Venäjän-Karjalan talossa näkyy sinun kädenjälkesi.🎅🎅😄

Anteeksi! Jäi pois nuo hiehot. Jotka olivat kylmän sodan aikaan vientikiellossa kuten sukellusveneet.
.🎅🎅😄

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10448
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
Länsirata nytkähti taas aseman verran eteenpäin.
Ei se vieläkään ole varma, mutta jotkut näkevät asian toisin kuin vasemmistokeput.
säärikkökin kampitti aikoinaan oman vaalialueensa etua ja kaikki sitten tietävätkin miten kävi.
Pääsi sentään toimitusjohtajaksi, mikä se nyt olikaan.
itään ja pohjoiseen invetoidaan, vaikka alueet tyhjeneekin, se on kepuloisten mielestä oikeaa investointia.
Ja kun pää saadaan radalle auki, valtio kyllä kuittaa yli budjetin menevät kustannukset.

En mää ratoja vastusta. Juna on hyvä liikkumismuoto. Mutta onko tuosta radasta suurtakaan hyötyä kuin pienelle porukalle. Kaiken lisäksi jos tehdään yksiraiteisena niin kapasiteetti huono.
   Paljon puhutaan itä-Suomen kehittämisestä. Etelä-karjalan liitto teki selvityksen Saimaan kanavan rakentamisesta Suomen puolelle itärajan pintaan. Ei kuulemma kannata. No ei varmaan
   Kanava kannattaa tehdä Saimaalta siten että myös Päijänne mukana merellisessä yhteydessä. Siis Saimaalta Vuolenkoskelle josta alkaa Kymen virta.
  Kekkonen aikoinaan halusi liittää Suomen Neuvostoliittoon taloudellisin sitein. Kanava, voi, juusto, kerma.
Taisit sinå kehuskella Venäjän matkallasi paikallisille, että monessa Venäjän-Karjalan talossa näkyy sinun kädenjälkesi.🎅🎅😄

🤣🤣🎅🎅😿😿

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10764
  • Never Trust a Hippy
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
Länsirata nytkähti taas aseman verran eteenpäin.
Ei se vieläkään ole varma, mutta jotkut näkevät asian toisin kuin vasemmistokeput.
säärikkökin kampitti aikoinaan oman vaalialueensa etua ja kaikki sitten tietävätkin miten kävi.
Pääsi sentään toimitusjohtajaksi, mikä se nyt olikaan.
itään ja pohjoiseen invetoidaan, vaikka alueet tyhjeneekin, se on kepuloisten mielestä oikeaa investointia.
Ja kun pää saadaan radalle auki, valtio kyllä kuittaa yli budjetin menevät kustannukset.

En mää ratoja vastusta. Juna on hyvä liikkumismuoto. Mutta onko tuosta radasta suurtakaan hyötyä kuin pienelle porukalle. Kaiken lisäksi jos tehdään yksiraiteisena niin kapasiteetti huono.
   Paljon puhutaan itä-Suomen kehittämisestä. Etelä-karjalan liitto teki selvityksen Saimaan kanavan rakentamisesta Suomen puolelle itärajan pintaan. Ei kuulemma kannata. No ei varmaan
   Kanava kannattaa tehdä Saimaalta siten että myös Päijänne mukana merellisessä yhteydessä. Siis Saimaalta Vuolenkoskelle josta alkaa Kymen virta.
  Kekkonen aikoinaan halusi liittää Suomen Neuvostoliittoon taloudellisin sitein. Kanava, voi, juusto, kerma.
Taisit sinå kehuskella Venäjän matkallasi paikallisille, että monessa Venäjän-Karjalan talossa näkyy sinun kädenjälkesi.🎅🎅😄

Anteeksi! Jäi pois nuo hiehot. Jotka olivat kylmän sodan aikaan vientikiellossa kuten sukellusveneet.
.🎅🎅😄
Taisivat venäläiset kiitellä sinua asumisolojensa parantamisesta ja kertoa, että nyt he voivat perustaa perheitä, kun asunnot ovat paremmassa kunnossa. Kädenjälkesi tuotti lisää pikkuvenäläisiä.🎅🎅😄
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10351
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
Länsirata nytkähti taas aseman verran eteenpäin.
Ei se vieläkään ole varma, mutta jotkut näkevät asian toisin kuin vasemmistokeput.
säärikkökin kampitti aikoinaan oman vaalialueensa etua ja kaikki sitten tietävätkin miten kävi.
Pääsi sentään toimitusjohtajaksi, mikä se nyt olikaan.
itään ja pohjoiseen invetoidaan, vaikka alueet tyhjeneekin, se on kepuloisten mielestä oikeaa investointia.
Ja kun pää saadaan radalle auki, valtio kyllä kuittaa yli budjetin menevät kustannukset.

En mää ratoja vastusta. Juna on hyvä liikkumismuoto. Mutta onko tuosta radasta suurtakaan hyötyä kuin pienelle porukalle. Kaiken lisäksi jos tehdään yksiraiteisena niin kapasiteetti huono.
   Paljon puhutaan itä-Suomen kehittämisestä. Etelä-karjalan liitto teki selvityksen Saimaan kanavan rakentamisesta Suomen puolelle itärajan pintaan. Ei kuulemma kannata. No ei varmaan
   Kanava kannattaa tehdä Saimaalta siten että myös Päijänne mukana merellisessä yhteydessä. Siis Saimaalta Vuolenkoskelle josta alkaa Kymen virta.
  Kekkonen aikoinaan halusi liittää Suomen Neuvostoliittoon taloudellisin sitein. Kanava, voi, juusto, kerma.
Taisit sinå kehuskella Venäjän matkallasi paikallisille, että monessa Venäjän-Karjalan talossa näkyy sinun kädenjälkesi.🎅🎅😄

Anteeksi! Jäi pois nuo hiehot. Jotka olivat kylmän sodan aikaan vientikiellossa kuten sukellusveneet.
.🎅🎅😄
Taisivat venäläiset kiitellä sinua asumisolojensa parantamisesta ja kertoa, että nyt he voivat perustaa perheitä, kun asunnot ovat paremmassa kunnossa. Kädenjälkesi tuotti lisää pikkuvenäläisiä.🎅🎅😄

Niin olen aina tehnyt ensiluokkaista työtä. (Mutta en ryssille tehnyt mitään. Sen voi työeläkepapereista tarkistaa. ) Siksi ei ole tarvinnuttyöttömän olla. Ainut ongema on ollut, että työtä ollut liikaa. Lääkäri teki kerran diaknoosin burnout. No ei sairaslomaa antanut ja hommat jatkui.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 73578
Vs: Valtava nöyryytys vasemmistokepulle
no, huh!   jopas oli taas tarina..     mutta kuin moni oikeesti työttömänä onkaan ollu....