Länsirata nytkähti taas aseman verran eteenpäin.
Ei se vieläkään ole varma, mutta jotkut näkevät asian toisin kuin vasemmistokeput.
säärikkökin kampitti aikoinaan oman vaalialueensa etua ja kaikki sitten tietävätkin miten kävi.
Pääsi sentään toimitusjohtajaksi, mikä se nyt olikaan.
itään ja pohjoiseen invetoidaan, vaikka alueet tyhjeneekin, se on kepuloisten mielestä oikeaa investointia.
Ja kun pää saadaan radalle auki, valtio kyllä kuittaa yli budjetin menevät kustannukset.
En mää ratoja vastusta. Juna on hyvä liikkumismuoto. Mutta onko tuosta radasta suurtakaan hyötyä kuin pienelle porukalle. Kaiken lisäksi jos tehdään yksiraiteisena niin kapasiteetti huono.
Paljon puhutaan itä-Suomen kehittämisestä. Etelä-karjalan liitto teki selvityksen Saimaan kanavan rakentamisesta Suomen puolelle itärajan pintaan. Ei kuulemma kannata. No ei varmaan
Kanava kannattaa tehdä Saimaalta siten että myös Päijänne mukana merellisessä yhteydessä. Siis Saimaalta Vuolenkoskelle josta alkaa Kymen virta.
Kekkonen aikoinaan halusi liittää Suomen Neuvostoliittoon taloudellisin sitein. Kanava, voi, juusto, kerma.