Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Energiapuukoura  (Luettu 10689 kertaa)

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Energiapuukoura
mulla on JAK 250 traktorissa. on järeä ja voima riittää ihan hyvin. nuo keslat ja farmat olia mun mielestä aivan liian hentoja ja voimattomia. jak:issa riittää voima hyvin, taitaa maksimit olla 25cm. semmonen 15-20cm puu menee ku voihin!

painaa 300kg eli vaatii ison nosturin ja väljän letkutuksen+keulapumpun.

toimii silti ilman motoletkutusta ja on ympäripyörivä+helppo vaihtaa. itselleni tärkeitä kriteereitä kaikki.


www.energiakourat.fi

Simon

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: Energiapuukoura
Onko millainen peli naarvan keräävä 250,vai onko parasta ennen päivät ohi.

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: Energiapuukoura
Mulla oli naarvan 1000-23 vuokralla, sillä vanhalla giljotiinilla. Mikä giljoon sopii menee poikki. Voimaa on!  Tuosta keslasta sain kuulla esittelypäivillä jontikan kopissa mukavasti istuen kun yksi isäntä "lämmitteli myyjän korvia" korvan makealla, kun ei mennyt puu poikki  8) Ja oli paineet mitattu ym...  ei vaan mene poikki niin ei mene...
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

Ed

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
Vs: Energiapuukoura
Oli kanssa 1000-23 ja katkoi kyllä kaiken,vaihtui uudenpaan k20 malliin langattomalla ohjauksella, samalla langaton vastaanotin s25r sykepäähän. Sillä menee lähes 30 cm poikki,,,,paitsi yli 15 asteen pakkasilla on 20 senttinenkin koivu todella kovaa tavaraa.

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Energiapuukoura
Naarvan eh28 on mulla motossa mikä on siis e25 koura isolla nopeammalla giljotiinilla. sellanen 26-27cm tolla menee kivuttomasti kertapurasulla ja 30cm ku purasee vähän kylestä palaa pois ettei ota giljotiinin posket kiinni.
Se vanhemman mallin naarvan giljotiini on raaka peli mutta hieman hidas.

Kaivuriin tulee nyt erään pikkupajan tekemä giljotiini. Voimaa on sen verran että syö isompia kymppikouria aamupalaks ja rakennettu kokonaan kulutusteräksestä jolloin paino pieni mutta kestävä.
Liki 40cm puuta pureskelee koura poikki

Simon

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: Energiapuukoura
Niin se Häikiön vanhempi mies sanoi koneviestin jutussa aikoinaan ,että on kovaa hommaa kun puu puristetaan poikki. Nyt näyttää vielläkin pärjäävän nykyisille nipsuttelijoille tehonsa
puolesta.