Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suurin  (Luettu 16960 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Suurin
kuinkahan monta maatilaa onkaan tuolla systeemillä että akka ottaa ritolat  on saanut homman kusemaan?    ite tiijä kolme tilaa joilla tuo pikkasen haittas etistymistä ja nyt ovat ns. melkein kylmiä tiloja..                          ja sit täällä ihmetellään miks miulla ei ole laillista eukkoa ! ::)

k08888

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Sen lie ymmärtää jos isäntä puuhailee koneurakointeja 6h päivässä, ja lopun aikaa istuu paikallisen huoltoaseman kahviossa, niin ihmekkös se jos karjan hoitava puoliso kypsyy rahoittamaan isännän harrastuksia.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta kun isäntä tuon huoltsikalla istumisen sijaan kehittelee tilaa ni muija ottaa sen pahana kun ei olekaan jatkuvasti lomille lähössä kaverina ja kainalossa viihtyvänä..      tuossakin yks isäntä kehittiu tilaa jotta tuottais paremmin ni sepä ei kelvannu pirttihirmulle joka ottikin puolet talosta ja läks kaupuntiin...   - viihtymään.               viimeks näin ja aika paksu oli jo eloltaan...   hyin viihte lihottaa!

pig24

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta kun isäntä tuon huoltsikalla istumisen sijaan kehittelee tilaa ni muija ottaa sen pahana kun ei olekaan jatkuvasti lomille lähössä kaverina ja kainalossa viihtyvänä..      tuossakin yks isäntä kehittiu tilaa jotta tuottais paremmin ni sepä ei kelvannu pirttihirmulle joka ottikin puolet talosta ja läks kaupuntiin...   - viihtymään.               viimeks näin ja aika paksu oli jo eloltaan...   hyin viihte lihottaa!
Jaa täällä tunnetaan jo toisten avioerotkin.

metsajussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Täällä käsitellään ja ratkotaan kaikki ongelmat. Kaikki.

Tietysti yrityksestä pitää pitää huolta, mutta muuten olen sitä mieltä että teen työtä jotta voin elää  muuta elämää, en elä voidakseni tehdä työtä.
On tietysti ihmisiä joille työ on elämän ainoa ja tärkein sisältö mutta minä en kulu heihin.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
heh,  teillä sit ei olekaan kuin se netin elämä !   ite vaan nuita kavereita joutuu kuuntelee kun ovat samoilla paikoilla..   ja siten saan myös tietää jopa semmosta jota ei täällä uskalla haastaakaan..    mut kun pääsevät puhumaan niiin on se jotain helpotusta heitän elämään..   mulla kyllä on paljon enempi kuin nuo neljä ystävää..   (  kun oli juttua jossain suomalaisten ystävyys suhteista )   ja on muutama semmosia et kait net tartteis jopa ihan ammattiapui...

kärmeskytö

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
^

Netin elämä ....sanoo mies jolla on agronettissä yli 70 000 kommenttia  ::) . Noista pirttihirmuista,niitä on sellaisiakin  jotka tekee eikä meinaa.Työt ja viihteet vuorollaan eikä tarvi hävetä.

ja101

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kouvola, Kymenlaakso
Täällä käsitellään ja ratkotaan kaikki ongelmat. Kaikki.

Tietysti yrityksestä pitää pitää huolta, mutta muuten olen sitä mieltä että teen työtä jotta voin elää  muuta elämää, en elä voidakseni tehdä työtä.
On tietysti ihmisiä joille työ on elämän ainoa ja tärkein sisältö mutta minä en kulu heihin.

Paras kirjoitus pitkään aikaan.
Maatalous ei olisi näissä ongelmissa jos tämä olisi useammalle sama asia kuin mulle ja metsajussille...
Mut kun tämä on monelle se elämäntapa jonka vuoksi uhrataan kaikki muu. Ei ymmärrä. Joo sukutila jne mut ei täältä kukaan mitään mukaan saa ja jos elämän elää yksinään töitä tehden niin mitä helvetin järkeä siinä on?
Kyliltä kuultua.... "Luomu ilman paskaa on kuin seksi ilman naista"... 😆