Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Syyskylvöt 25  (Luettu 6333 kertaa)

4viljanpuuro

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Syyskylvöt 25
Ei jumalaut! Mää en millään lakkaa ihmettelemäst millai mies vuokraa kaiken pellon. Kuin helvetin taval sitä voi oikein rakasta ruiskuttamist ja puimist. Jokku rakastava nätei flikoi, ja sen mää kyl ymmärrän, mut kuin helvetin taval? Ei, mää olen mahdottoman hämmästynyt. Mää ihmettelen oikein kauhiast tämmöst ja olen niinkun klavul päähä lyöty.

Njotta eikös se kannattaisi myydä joka aari ylihintaan kupla-alueella ja pakata kasvinviljelytilan koneet lavetille ja siirtyä halvemmille alueille joista saisi 3x enemmän omaa maata.
Faija aina hoki et "tuosta meidän pojasta ei tuu kyllä ikinä yhtään mitään...." Nyt jälkeenpäin ajateltuna, hän saattoi olla aivan oikeassa.

ja101

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kouvola, Kymenlaakso
Ei jumalaut! Mää en millään lakkaa ihmettelemäst millai mies vuokraa kaiken pellon. Kuin helvetin taval sitä voi oikein rakasta ruiskuttamist ja puimist. Jokku rakastava nätei flikoi, ja sen mää kyl ymmärrän, mut kuin helvetin taval? Ei, mää olen mahdottoman hämmästynyt. Mää ihmettelen oikein kauhiast tämmöst ja olen niinkun klavul päähä lyöty.

Njotta eikös se kannattaisi myydä joka aari ylihintaan kupla-alueella ja pakata kasvinviljelytilan koneet lavetille ja siirtyä halvemmille alueille joista saisi 3x enemmän omaa maata.

Harva sitä haluaa kotoontansa lähteä. Viljellään tiluksia joita edelliset polvet ovat viljelleet..
Kyliltä kuultua.... "Luomu ilman paskaa on kuin seksi ilman naista"... 😆

Paalimies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Harvapa juu. Aikoinaan nuoruuden uhossa poikamiehenä, sitä kuvitteli tekevänsä radikaalejakin ratkaisuja. Esim. Pohjoiseen lähteä kasvattaan sonneja halvoilla rehuilla tai Viroon isommanluokan maataloutta harrastaan….

Bonde

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Höstnisu
Tää o hyvää aikaa meikälääselle, nu ko rupiaa pärjäämään.... >:( ;D >:(
Whiskey for my men and beer for the horses...

Rakkine

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Moon oikees, soot vääräs.
Jos mulla olisi 100 ha velatonta peltoa, niin taatusti laittaisin kaikki vuokralle, vaikka niistä ei 600€ ha-hintaa saisikaan. Ja myisin kaikki koneet.

Bonde

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Höstnisu
Nii mäki mutta kun mulla on jatkaja nii ei viitti, voi hoitaa työn ohessa
Whiskey for my men and beer for the horses...