En tiedä ut un mielestä näyttelyissä korostuu ja korostetann traktoreita kovin. Tosin onhan ne näyttäviä ja rahallisesti yhden koneen arvokin suuri, mut kun niillä työvälineillä ne hommat tehdään niihin pitäs panostaa se huomio, esilletuomisessa, eikä äkeessäkään se julmettu leveys ole olennainen vaan sen ominaisuudet ja toimivuus .
Toi nyt on ollut aina noin. Tai niin kauan ainakin kun mä noita näyttelyjä kiertänyt. Nyt jotenkin jäi jontikka/witraktor mieleen et siellä tuntui olevan traktoria toisensa perään, samoin massikalla. En niitä nyt laskenut kyl

Mut samaa mieltä et soisi noita työkoneita olevan enemmän näytillä. Johtuuko tuo vähyys sit siitä et niitä ei paljoa varastoon tilata jos joku ei ole ostanut?
Lautasmuokkarit tuntui edelleen oleva hitti. Nyt vain lautaset kasvaneet. Onko edellisillä saatu sitten pohjamaa tintattua sellaiseksi et koneen paino pitää tuplata ja lautasen halkaisija kasvattaa puolella et homma taas pelaa muutaman vuoden.
Kylmiksen huomio viljanlajittelijasta pisti silmään. Niitä oli monella toimittajalla. Ihan relevantti tuote jota ei aiemmin pahemmin ole ollut.
Itseä olisi hieman kiinnostanut paskavehkeet mut aika vähän niitä oli näytillä. Toki ne valtamerkit suomessa toimivista olivat.
En tiedä mut hieman fiilis et sitä muuta porukkaa ja heidän kojuja oli enemmän siellä laitamilla. Sinänsä ihan hyvä et olivat siellä. Tuli ne läpi käveltyä mut ne nyt ei itseä ole koskaan kiinnostaneet.
Mä en tiiviistä tunnelmasta tykkää mut ei tuolla tosiaan ruuhkaa tuntunut kuin lippujonossa. Sekin veti varmaan viidessä minuutissa. Itse yritettiin mennä syömään joskus yhden maissa niin silloin oli jono ovelle asti. Heitettiin siinä sit pikku lenkki ja uusi yritys tunnin päästä niin sai kävellä suoraan kassalle.
Itselle tuli sama fiilis kun nyt jo viime aikoina aika monissa näyttelyissä. Sellainen hieman pysähtynyt alakuloinen fiilis. Muutaman esittelijän kanssa juttelin ja oli aistittavissa tämä sama fiilis. Kai se johtuu siitä ettei ole takavuosien markkina meininkiä jolloin saatettiin monikin kauppa tehdä näyttelyn aikana. Nykyään ne vähäiset kaupat sovitaan jossain ihan muualla. Vielä vähän aikaa sitten kun kävi näissä nautapuolen näyttelyissä eli jyväskylän koneagria nyt lähinnä niin siellä näkyi vielä nauta ja maitopuolen hyvä vire. Nyt sekin jo viime kerralla hävinnyt.
Tai sit sitä on vain itse vanhemmiten tullut kyyniseksi..