Kyllä takaveto menee yhtälailla kuin etuvetonenkin,pitää vaan osta se hommeli kuinka ajetaan. Nykysissä kulkineissa se ajonautinto on pilattu kaiken maailman aapeeässillä ja ep ässillä. Ei ole sitä ajotuntumaa enää tiehen.
eiköös abs ja ebs sekaannu sitten vasta ajotuntumaan kun kuski on jo ylittänyt osaamisensa

Periaatteessa juu. Käytännössä joskus toisin.
Esimerkki: kun mennän liian syvässä lumessa vauhdilla, kinos vääntää kiesiä sivulle ja kuski antaa hanaa ja vääntää reippaasti ratista vastaan, niin selvitymistä ei oikein auta se että ESP toteaa kaasua ja sutimista olevan liikaa ja ratin asento ei täsmää oletettuun sivuttaiskiihtyvyyteen. Lääkkeenä se pudottaa tehot ja vauhtia alas ja pyrkii jarruilla tehostamaan toivottua kääntymistä.
Sinänsä se on oikeassa että kiesi saatiin varmasti kääntymään, mutta mahdollisesti ollaan sitten vedon loputtua seuraavassa kinoksessa kiinni.
Onneksi ainakin nuo vetoluistonestot saa kai lähes jokaisesta kärrystä jostain namiskuukkelista kytkettyä pois. Joissakin harvinaisissa tapauksissa ei tosin auta kuin ESP:n sulakkeen nyppääminen pois. ABS yksinään ei sinänsä olisi niinkään haitaksi missään tilanteessa, joissakin tapauksissa sitä (siis jarruja) käytetään myös jonkinlaisena lukon korvikkeena. Eli enemmän sutivaa pyörää jarrutetaan.