on se aika ihmeellistä tuo nykykoslien sisäänpääsy... entäs kun on satana räntää yöllä ja sit pakkasta kymmenkunta astetta? toimiiko nuo silloin? toissa talvena oli uutimissa juttua kuin moni uusi kosla oli sisään päästämätön kun aamulla piti lähtee töihin. telsoista kahvoja irti jne... onko se hyä kehitystä??
Yksi harvoja asioita jotka toimivat kuten toivookin.
Paremminhan tuo toimii. Yleensähän ne on ne perinteiset lukkosylinterit jotka on jäässä. Tässä ei sellaisia tarvita kun ei tarvita sitä fyysistä avaintakaan. Kertaakan ei ole ollut ongelmaa jään tai pakkasen takia. Ovitiivisteet tietysti saa jäätymään jos ei yhtään niistä huolehdi. Teslan 'piiloutuvat' kahvat ovat sitten eri juttu, onhan näitä talvisia ongelmia tuottavia, hieman erikoisia perinteisiäkin kahvoja ja lukkoja maailmassa.
Mulla jos patteri on loppu niin käymään saa kun vie sen käikäleen määrättyyn kohtan kojelaudassa. Muuten siis riittää että se on auton sisällä. Perinteistä avaimella toimivaa virtalukkoahan ei ole.
Kerran oli hauska tilanne kun 'avain' oli vaimon taskussa, jätin hänet pienellä pysähdyksellä ulos autosta ja hän vei sen avaimen mennessään. Autolla pystyi yhä ajamaan, valituksen kera, mutta sammuttaa ei kannattanut. Eipä olisi enää saanut käyntiin ilman avainta. Pääsin kuitenkin parkkipaikalle ilman avaintakin.