Niin no mun on sähköauto, tosin ei näitä uusimpia.
Vaan samat varoittimet ja 'avustimet' ovat lakisääteisiä kaikissa uusissa,käyttövoimaan katsomatta.
Minusta tuo liiallisesta nopeudesta kerran varoittava systeemi on ihan hyvä. Se ei oikeastaan häiritse mutta herättää jos vahingossa on jäänyt rajoitusmerkki huomaamatta. Jos taas haluaakin ajaa reilua ylinoputta niin ei se yksi lyhyt piippaus nyt verenpainetta nosta. Kaiken lisäksi rajoitus pitää toisaan ylittää aika reippaasti, varmaan yli 10 km/h että se varoittaa, eikä varoita kuin kerran per nopeusrajoitusmerkki.
Kaistavahtia mä en kyllä ymmärrä, minusta täysin tarpeeton keksintö täällä missä tiemerkinnät ovat kuluneet, ne vähätkin ovat lumen alla ja kaiken kukkuraksi saa väistellä syviä uria, monttuja ja reikiä tiessä. Ehkä se lähempänä Helsinkiä ja isoilla teillä kesäaikaan toimisi. Meikä ajelee osin vielä sorateitäkin...
Onneksi mainitun keksinnön saa vielä mun autossani napsautettua pysyvästi pois päältä. Uusissa ei taida ainakaan käyttäjältä sen pysyvä poisto onnistua.