eihän angeliga mitään kummempian valoja arvi, ne riittää itä on vakiona, muistaksein 6 V järjestelmä.Sen kun muutat 12 V niin mailma kirkastuu oksallekin ( hetkeksi). että sellane tappaus. ei o pojusella tietoo kulkineista, mut eipä voi olettaakaan, se yksi ympyrän pyöree jossa rekkakuskit kiroilee ja ukkeli ihmettelee kuin pitäs ajaa vasta vai myötäseen.
Ei ollut 6 volttinen mutta akun napaisuus oli toisin päin eli plus maadoitus . Lamput oli huonot kuitenkin koska siihen aikaan oli hehku lamppuja . Halogen umpioita sai myöhemmin mutta Aglian pieni tasa virta laturi ei sitten riittänyt , sekin piti vaihtaa vaihto virtaseen ja samalla kannatti vaihtaa napaisuus . Outoa oli että startti moottori pyöri vielä oikein päin

Lämmitys laite oli melkein yhtä huono kun kupla volkkareissa . Lämmintä kyllä sai tulemaan mutta ilma ei kiertänyt kopissa minnekään kun takana ei ollut poisto ilmalle venttiileitä.Kaikki lasit oli aina huurussa

Outoa että tuossa netti auton ilmossa mainitaan että olisi 5 hengen auto ,kun oli niin kapea kuin kiila mosse

Ja tuo netti auton versio on agliin paras malli eli deluxe ,on kromia ,hanska kotelon kansi ja levee krilli . Agliita oli enimmäkseen 1000 kuutioisia ,niissä ei ollut Kaikki vaihtee synkronoituja ja niissä oli tehoa niin vähän että olisivat nyky liikenteessä tien tukkona sadan km alueillakin

Pienet rumpu jarrut oli helkkarin huonot , varsinkin käsi jarrua ei saanut toimimaan ollenkaan . Iskarit takana jotain kurjen koipia jotka katkesivat helposti jos niissä sattui olla mehut tallella . Ovet kolisivat ylä ala suuntaan . Peltit katosivat muutamassa vuodessa . Koneelle täys remontti piti tehda viimeistään 50 tuhannessa,eli poraus ja yli koko mäntää ,laakerit ja venttiilien hionta

Että siinä Oksalle entis ajan laatua
