tulipahan tuossa päivitettyä kulkinetta, ei uutta mutta kohtuullisesti sisäänajettuViimesiä pelkällä polttomoottorilla kulkevia. Täytyy ihmetellä vaan tuota ajoavustimien lisääntymistä. Valot vaihtaa pitkiltä lyhyille kaarteessa mulkoilee mutkan taakse jarruttaa jos liian lähelle edessä ajavaa menee, piipittää jos ei pysy viivojen välissä ja kaikkee muuta. Kuljettajalle paljo hommia enää ole, tosin tuossa vielä pitää ite vaihtaa pykälää. Automaatista kun en periaatteessa tykkää.
Onneksi olkoot uudesta kulkineesta. Toki saa kertoa merkin ja mallinkin

Eilen näin sukulaispoikaa ja kyselin vieläkö se oli hommissa yhdellä autoketjulla jälkimarkkinoinnissa. Työnkuva oli muuttunut mutta ketju ei. Siitä sitten mitä nykyään uskaltaa ostaa ... Mitään se ei mollannut, mutta kehui tietysti toyotaa, Normi hypridinä ei suurempia ongelmia ja jos hypridi akku pitää uusia se on vielä järjellisissä hinnoissa. Lataus hypdireistä ei oikeastaan ampunut alas sitä "kahden moottorin viat" teoriaa. Mutta niissäkin se käyttö ratkaiseen. Autoetuna lataushypdiri ja firman bensakortti taskussa on sähköpuolen surma ja yksityiskäyttäjällä joka ajelee vaan sähköllä se on sitten bensamoottorin surma.
Pelkästä sähköstä sanoi vaan , että olihan siinä erinäisiä pelko ja laskuopillisia tiloja , kun oli joululiikenteessä skoda enyagilla. Jännitys latureille pääsystä kuulemma tappoi ajonautinnon.