Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voiteluaine hinnasto  (Luettu 12528 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Voiteluaine hinnasto
http://www.as-oljytukku.fi/voiteluainehinnasto.htm

Yrmy myi LXE 10w/40 purkin 490 eur, hinta kohallaan !
Vastaavat muilla valmistajilla 750-900 eur, onkhan
Nesteen luikaste laatukamaa ?
Edelliset pari tynnyriä on ollu samaa, aiemmin TB SHPD 5w-40.

TB:tä kun loput tynnyristä valutin pois ja lampulla katoin
pohjalle oli paksua sakkaa ja viimene 20 l aika sakeeta...
Siihen loppu mun Ryssäöljyn käyttöni moottoreis  >:(
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Voiteluaine hinnasto
Hinnat lähes tuplaantuneet toissa keväästä ;)
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Neste LXE turbo 10w/40


NESTE TURBO LXE Raskaan kaluston ammattilaisille kehitetyn Turbo LXE:n käyttökohteita ovat kuorma- ja
linja-autojen, työkoneiden sekä henkilö- ja pakettiautojen dieselmoottorit. Turbo LXE
10W-40 ja 15W-40 sopivat käytettäviksi myös bensiinimoottoreissa API- ja
ACEA-luokitustensa mukaisesti.
Uusimpien luokitusten ansiosta Turbo LXE täyttää entistä paremmin Euro 2, Euro 3 ja
EGR-moottorien öljyvaatimukset. Öljy pitää moottorin puhtaana, suojaa kulumiselta ja
pitää öljynkulutuksen pienenä.
Turbo LXE on mm. Volvon, Scanian, MB:n ja IVECOn pitkien pitkien vaihtovälivaatimusten
mukainen. Moottorin valmistajalta saat tarkemmat ohjeet vaihtoväliksi. Turbo LXE on
myös Sisun uusien suositusten mukainen öljy Cummins-, Mack-, Caterpillar- (15W-40) ja
Renault-moottoreihin.
API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4
API SL (10W-40 ja 15W-40)
ACEA E5, E4, B4, B3
ACEA A3 (10W-40 ja 15W-40)
MB 228.3, MAN M 3275
Volvo VDS-3 (15W-40)
Volvo VDS-2
Mack EO-MPlus
Cummins CES 20, 071/2/6/7/8
Renault R.V.I. RLD (Long Drain)
MTU Type 2
Allison C4, Caterpillar T0-2
Caterpillar ECF-1 (10W-40 ja 15W-40)
Global DHD-1 (10W-40 ja 15W-40)
MB 229.1 (10W-40

Turbo LXE 10W-40 on synteettinen ympärivuotinen, hyvät kylmäominaisuudet omaava
öljy. LXE 10W-30 on osasynteettinen ja 15W-40 mineraaliöljy.
tiheys viskositeetti viskositeetti- leimahdus- jähme- pumpattavuuden
kg/m3 mm2/s(cSt) indeksi piste (COC) piste rajalämpötila
+15 °C 40 °C 100 °C °C °C
Tuotenumero
1246 SAE 10W-40 875 93 13,7 151 227 -45 <-30
1232 SAE 10W-30 873 75 11,5 145 222 -42 <-30
1245 SAE 15W-40 883 107 14,5 139 225 -33 <-25
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Shell rimula
Shell Lubricants Sivu 1 / 3 27/01/2006
Shell Rimula Ultra (E7) 10W-40
Huippuluokan suoja ja pitkät öljynvaihtovälit eurooppalaisissa
dieselmoottoreissa
Shell Rimula Ultra (E7) 10W-40 on huippusuorituskykyinen polttonestettä säästävä
täyssynteettinen dieselmoottoriöljy eurooppalaisiin dieselmoottoreihin pitkille
öljynvaihtoväleille.
Käyttö
Huippusuorituskykyinen dieselmoottoriöljy
eurooppalaisiin moottoreihin
erittäin suorituskykyinen dieselmoottoriöljy eurooppalaisiin
raskaan kaluston dieselmoottoreihin, erityisesti
MB ja MAN Euro 3 ja Euro 4 –moottoreihin,
ylittää myös muiden eurooppalaisten valmistajien,
kuten Volvo, DAF, Scania ja Iveco suorituskykyvaatimukset.
Ammattimaisen maantieliikenteen
dieselmoottoriöljy
Soveltuu erinomaisesti uusimpiin tehokkaisiin turboahdettuihin
ja matalapäästöisiin 4-tahtidieselmoottoreihin
kaikissa käyttöolosuhteissa. Sopii optimaalisesti
Euro 3 ja Euro 4 –moottoreihin.
Partikkelisuodattimella varustettuihin moottoreihin
suosittelemme Shell Rimula Signiaa.
Ominaisuudet
• Täyssynteettinen dieselmoottoriöljy
Rimula Ultra on valmistettu synteettisistä perusöljyistä
ja niihin tarkoin sovitetuista lisäaineista, mistä
seuraa korkea viskositeetti-indeksi ja erinomainen
lämmönkesto.
• Pitää männät puhtaana
Puhtaampi, tehokkaampi ja luotettavampi moottori
edistyksellisen lisäaineistuksen ansiosta.
• Vähemmän kulumista – pidempi
moottorin ikä
Rimula Ultran kulumissuojaa on tehostettu suojaamaan
eurooppalaisia, amerikkalaisia ja japanilaisia
moottoreita kaikissa käyttöolosuhteissa.
Rimula Ultra suojaa erityisen tehokkaasti sylinteriputken
kiillottumiselta ja venttiilikoneiston kulumiselta,
mikä pidentää moottorin ikää.
• Erinomainen leikkauskestävyys
Hyvin kestävän viskositeetti-indeksin parantajan
ansiosta. Viskositeettiominaisuudet kestävät pitkätkin
öljynvaihtovälit ja öljynkulutus pysyy alhaisena.
• Säästää polttoainetta
Alhainen viskositeetti, nopea öljyn virtaus heti
käynnistyksestä ja alhainen kitka mahdollistavat
jopa 2% säästön ilman kompromisseja moottorin
suojan suhteen.
Suorituskyky
Shell Rimula Ultra (E7) 10W-40 ylittää seuraavat
kansainväliset ja autovalmistajien vaatimukset:
ACEA E7, E5, E4
API CF
Cummins CES 20077
DAF E4
Mack EO-M Plus
MAN M 3277
Mercedes-Benz 228.5
MTU Type 3
RVI RXD
Scania LDF, LDF-2
Volvo VDS-3
Käyttöturvallisuus
Ei erityistä vaaraa normaalikäyttöolosuhteissa.
Vältä toistuvaa ihokosketusta. Käytetty moottoriöljy
voi aiheuttaa vakavia ihovaurioita, käytä suojakäsineitä.
Suojele ympäristöä
Toimita jäteöljy asianmukaiseen keräilypisteeseen.
Tuotekoodi: 736481
Pakkaukset: 4 litraa, 20 litraa, 209 litraa, 1000
litraa ja bulk
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1569
Vs: Voiteluaine hinnasto
Mobil Delvac 1 5W-40 on jontukoissa, aikaisemmin Shellin rimula ultraa..

Entisessä MF399:ssä (5200h) oli aina täyssynteettiset moottoriöljyt, eli tuota Shellin rimula ultraa..Mielenkiintoista olisi ollut "nähdä" moottorin sisään ja verrata vastaavaan massikan moottoriin jolla ajettu tavan öljyillä, että onko sitä hyötyä noista kallimmista öljyistä.. ::)

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Voiteluaine hinnasto
Että tuollaista koohotusta tällä kertaa. että olet sortunut vallan Teboolin öljyihin.Meikäläisellä ei ole koskaan ollut varaa ostaa noin huonoja öljyjä.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8369
Vs: Voiteluaine hinnasto
Nesteen öljyjä joskus mainostettiin, että menee pienestäkin välistä. Kokemus on ollut, että tulee pienestäkin kolosta ulos.
Mystinen kesälaatumies

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Voiteluaine hinnasto
teboilin öljyjä en ole ostanut viiteen vuoteen enkä polttoaineita niillä on tuotteet mitä sattuu. polttoöljy ei palanut öljypolttimessa oikein millään opilla kauheaa savutusta. moottoriöljyä kone söi niin että joka päivä sai lisätä raskaassa käytössä(fendt), tulihan se vaihdettua niinkin ;D. nyt käytän nesteen, castrolin ja shellin(valtra) öljyjä ei mitään ongelmia öljyn kulutus on oikealla tasolla. halvalla ei saa hyvää öljy kustannus on maatilalla niin pieni kokonaisuudessa että sama ostaa kunnollista öljyä. kolme tynnyriä menee vuodessa.

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: Voiteluaine hinnasto
http://www.as-oljytukku.fi/voiteluainehinnasto.htm

Yrmy myi LXE 10w/40 purkin 490 eur, hinta kohallaan !
Vastaavat muilla valmistajilla 750-900 eur, onkhan
Nesteen luikaste laatukamaa ?
Edelliset pari tynnyriä on ollu samaa, aiemmin TB SHPD 5w-40.

TB:tä kun loput tynnyristä valutin pois ja lampulla katoin
pohjalle oli paksua sakkaa ja viimene 20 l aika sakeeta...
Siihen loppu mun Ryssäöljyn käyttöni moottoreis  >:(
Jos kunnon öljyt haluat niin Castrol. Ei halpa mutta jos parasta haluaa niin se on siinä. Jos haluat maksaa enemmän niin http://www.kendall.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=3

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: ACEA E7
Neste turbo LXE 10w-40

API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4
API SL (10W-40 ja 15W-40)
ACEA E5, E4, B4, B3
ACEA A3 (10W-40 ja 15W-40)

Esitteessä oli vielä E5 mut tynnyrin päällä
tarrassa oli ACEA E7 (sama vrt Rimula ultra 10w-40)  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)