Viimeksi muokattu: 05.09.24 - klo:06:35 kirjoittanut Eemeli
minkätakia ne kik herneet tuodaan tänne niin etäältä ja miksi ne maistuvat niin paskalta???
Lainaus käyttäjältä: JiiPee42 - 05.09.24 - klo:06:19minkätakia ne kik herneet tuodaan tänne niin etäältä ja miksi ne maistuvat niin paskalta???Kerro sinä, itse en ole koskaan maistanut paskaa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010676052.htmlNyt kepu mtk;n pitää alkaa jarruttamaan neliraaja jarrutuksella.Vaarana ilmaisen viljan väheneminen.
https://www.hs.fi/alueet/art-2000010669291.htmlLukee ken saa, ei koske köyhää.Kaikkea ei tarvitsekkaan muuttaa paskaksi, jotta ihmisille saadaan ravintoa.Jo taannoin koetettiin uudistaa ruokatottumuksia, ravintoympyrää muuttamalla enempi kasvivoittoiseksi.Sitäkin kepu mtk jarrutti kykyjensä mukaan.Kun kerran kaikki kuuluu kiertää c-alueen eläinpaskan kautta.
tuota jo vuosia ihmetelly kun emppu vaan itkee kun ei kauralle saa hintaa, vain seinän syöntiä. tuollanen ansaintamahollisuus on käten ulottuvilla. kun ei etes karjalle tartte kahuja kasvattaa ni miks ei tuota kasvata ja jopa vientiin???
tuo tuonti on miusta ihmohommaa. sveitsikin tuo enemmän juustoa kuin vie !!! ei perkele, kyl porukka on sekasin!!!
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 05.09.24 - klo:06:22Lainaus käyttäjältä: JiiPee42 - 05.09.24 - klo:06:19minkätakia ne kik herneet tuodaan tänne niin etäältä ja miksi ne maistuvat niin paskalta???Kerro sinä, itse en ole koskaan maistanut paskaa.täällä on olemassa sellainenkin kansanosa jotka käyvät ihan oikeissa töissä , itse kuulun tuohon porukkaan . Töitä tehdessä energiaa kuluu ja siihen on varauduttu lounastauko nimisellä jutulla . Lounastaulolla mennään tietenkin lounaalle ylihintaista sapuskaa tarjoavan kykypelleyrittäjän läävään..... Nykyään tuon tuo kasvisruokahömppä on tunkenut jokapaikkaan niin myös Kykypelleyrittäjä on tuonut sen valikoimiinsa....ja aina vaihtoehtona on taikkulasta lapsityövoimalla tuotetut kikherneet....Mutta oikeasta työnteostahan sinä et tiedä yhtään mitään.....