mutta voihan se on mikä siellä kuuluu! ja kyllä nykyvärkit on pialttu nuilla eu ja muilla määräyksillä. missä enää hoitetaan laillisesti komennot vaijereilla ja tangoilla? nykyään pitää olla se ohut piuha ja onnettomat liittimet. punavanteessakin viat on aina sähkyhäikkiä!!
Ole onnellinen ettei muuta :-)
Juuri Konevitsistä luin raskaassa ajossa olevasta Fendtistä jossa reiluun 20 000 tuntiin oli nyt kolmas laatikko menossa. Toki vaihdettu ennakoiden eikä sinänsä taida olla mahdottoman kalliskaan kun entinen palautuu tehtaalle.
Ja kuulin luottetavalta taholta Jonnikasta johon oli tarjottu uutta laatikkoa hintaan jota en tohdi tässä sanoa kun kuulosti niin järjettömän suurelta...
Pitää muistaa että näillä isoilla vehkeillä tehdään usein myös pelkkää hyvin raskasta työtä. Harvemmin niillä kelapöyhintä ulkoilutetaan.