aika hurjia lukuja!! onko neuvoja tahi meijeri muuten ottannu yhteyttä? itellä ei ihan noin hurjia mutta silti ei minkäänlaista yhteyttä joten ja paskat! miä laitan nuo tankkiiin!!
Ei oo ottanut. Miksi olis pitänyt? Solujen keskiarvo 88 ja bakteerien 17. Molemmathan on selvästi e-luokassa. Mutta kieltämättä mua nuo bakteerit ihmetyttää ihan tosissaan (toki yli 200 solutkin) . Touko/ kesäkuun vaihteessa oli kolme bakt.koetta lähes perätysten yli 90 ja silloinkaan ei kukaan ottanut yhteyttä. Tai minä otin

Mutta en mää nyt mitään kunnon apua saanut. Ainut mistä neuvoja mainitti oli hakulämpötilan nousu 4,0 asteeseen entisen 3 sijaan. Tuohon kuski sanoi jälkikäteen syynkin, jota epäilin jo silloin neuvojalle. Neuvojan mukaan kyse ei voinut olla koe laitteen vaihdoksesta kuitittomaan. No kuskin mukaan muutos nosti maidon lämpöjä 0,6 astetta

Itte oon kalibroinut tankkini sen jälkeen laitteiston mukaan. tai tankki näyttää 3,7 ja auto 3,5. Mutta tuolla ei ole mitään merkitystä bakteereihin, jotka ovat pyörineet pääsääntöisesti 20 hujakoilla. Ennen yli 10 oli harvinaista, tai joskus toki ollut 20-30 mutta palannut heti "normaaliin" Nyt ei tunnu niin tekevän. Tuossa touko/kesäkuussa tankki oli piri pinnassa ja käyntiaika sen mukaan. Nyt on palattu ihan normaaliin maitomääriin ja käytiaikoihin.