Näkyy kyllä v1tuttavan tuo ryssien ruokkiminen. Tätä Suomen eduskunta haluaisi jatkaa. Siksi raja pitää saada auki. Mutta ei mitään järkee. Joka kilon hiilijälki jää Suomeen ja sen verran vähemmän menee sellua. Kokoomus ennusti että itärajalla ne sellutehtaat menee kiinni. Mitä tykkää Hoskonen.
Kyllä mua v1 tuttaa tuollainen ryssien passaaja. Tervetulua.🤣🤣🤣😼😼😼
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 29.06.24 - klo:17:04Kyllä mua v1 tuttaa tuollainen ryssien passaaja. Tervetulua.🤣🤣🤣😼😼😼Minua v1tuttaa se ryssien syöttäminen. Ja se että Lepikon torpan multaa piti viedä. Parasta mitä isänmaa voi antaa. Ja niin kiitollisia olivat että, nyt syyttävät kansanmurhasta.🤣🤣🤣😼😼😼
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 29.06.24 - klo:19:13Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 29.06.24 - klo:17:04Kyllä mua v1 tuttaa tuollainen ryssien passaaja. Tervetulua.🤣🤣🤣😼😼😼Minua v1tuttaa se ryssien syöttäminen. Ja se että Lepikon torpan multaa piti viedä. Parasta mitä isänmaa voi antaa. Ja niin kiitollisia olivat että, nyt syyttävät kansanmurhasta.🤣🤣🤣😼😼😼Et kai sinä, ryssän passaajana ja jo sukusikin puolesta ryssän ystävänä, voi ollakaan v1ttuuntunut ryssän passaajalle. 😎😎😎
Hiilijalanjälki, kuolen nauruun, kaikkien kusetuksien äiti. Mistä tämmösen edes joku O keksiny, hiilijalanjälki voi helvetti.
Viimeksi muokattu: 29.06.24 - klo:20:35 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä
Nää O iha höpöjuttuja.
Lainaus käyttäjältä: seegeri - 29.06.24 - klo:21:07Nää O iha höpöjuttuja.Jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi!!!!!!!!!
Lainaus käyttäjältä: seegeri - 29.06.24 - klo:20:19Hiilijalanjälki, kuolen nauruun, kaikkien kusetuksien äiti. Mistä tämmösen edes joku O keksiny, hiilijalanjälki voi helvetti. Joku Sipiläkin siitä haastoi. Nyt ei kukaan haasta biotaloudesta ( lue sellutehdas). Nyt haastetaan vihreästä siirtymässä ( lue vetytehdas)
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 29.06.24 - klo:20:33Lainaus käyttäjältä: seegeri - 29.06.24 - klo:20:19Hiilijalanjälki, kuolen nauruun, kaikkien kusetuksien äiti. Mistä tämmösen edes joku O keksiny, hiilijalanjälki voi helvetti. Joku Sipiläkin siitä haastoi. Nyt ei kukaan haasta biotaloudesta ( lue sellutehdas). Nyt haastetaan vihreästä siirtymässä ( lue vetytehdas)Biotaloudessa metsätalouden osalta idea on se, että metsä on uusiutuva luonnonvara, kaadetun metsän tilalle kasvatetaan uusi metsä, eli toiminta on hiilineutraalia.Paitsi siltä osin kun puutavara jää pysyviin kohteisiin se toimii hiilinieluna.