Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe metsälehten keskustelupalsta  (Luettu 2505 kertaa)

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: metsälehten keskustelupalsta
Näkyy kyllä v1tuttavan tuo ryssien ruokkiminen.
Tätä Suomen eduskunta haluaisi jatkaa. Siksi raja pitää saada auki. Mutta ei mitään järkee. Joka kilon hiilijälki jää Suomeen ja sen verran vähemmän menee sellua.
 Kokoomus ennusti että itärajalla ne sellutehtaat menee kiinni. Mitä tykkää Hoskonen.

On se ihan sevon...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä mua v1 tuttaa tuollainen ryssien passaaja. Tervetulua.

🤣🤣🤣😼😼😼

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

🤣🤣🤣😼😼😼

Minua v1tuttaa se ryssien syöttäminen. Ja se että Lepikon torpan multaa piti viedä. Parasta mitä isänmaa voi antaa. Ja niin kiitollisia olivat että, nyt syyttävät kansanmurhasta.🤣🤣🤣😼😼😼

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

🤣🤣🤣😼😼😼

Minua v1tuttaa se ryssien syöttäminen. Ja se että Lepikon torpan multaa piti viedä. Parasta mitä isänmaa voi antaa. Ja niin kiitollisia olivat että, nyt syyttävät kansanmurhasta.🤣🤣🤣😼😼😼

Et kai sinä, ryssän passaajana ja jo sukusikin puolesta ryssän ystävänä, voi ollakaan v1ttuuntunut ryssän passaajalle.😎😎😎

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

🤣🤣🤣😼😼😼

Et kai sinä, ryssän passaajana ja jo sukusikin puolesta ryssän ystävänä, voi ollakaan v1ttuuntunut ryssän passaajalle.   😎😎😎

Mistä tuollaisia harhaisia kuvitelmia olet saanut, sieltä suljetulla osastolta jo?😎😎😎

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
heh,   työkin osaatte jatkaa ketjua oikein älyllisellä tekstillä..    taitaa olla helle liikaa päänupille..?

Talepan

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
[move]tjui tjui[/move]

seegeri

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hiilijalanjälki,  :) :) :) kuolen nauruun, kaikkien kusetuksien äiti. Mistä tämmösen edes joku O keksiny, hiilijalanjälki voi helvetti. 

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hiilijalanjälki,  :) :) :) kuolen nauruun, kaikkien kusetuksien äiti. Mistä tämmösen edes joku O keksiny, hiilijalanjälki voi helvetti.

Joku Sipiläkin siitä haastoi. :D
Nyt ei kukaan haasta biotaloudesta ( lue sellutehdas). Nyt haastetaan vihreästä siirtymässä ( lue vetytehdas)

Viimeksi muokattu: 29.06.24 - klo:20:35 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä

seegeri

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nää O iha höpöjuttuja.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nää O iha höpöjuttuja.

Jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi!!!!!!!!!

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Hiilijalanjäljen ymmärtäisi, jos hiilellä olisi jalat, mutta kun ei ole.

Pitäisi järjestää vapaan hiilen festarit. Kyllä hiilellekin pitää suoda vapaus ja lupa toteuttaa itseään. Happi vain chillaa ja nauttii olostaan ja sitten kun happi on mennyt hiilen kanssa kimppaan hiilidioksidiksi, niin kaikki syyttävät tuosta vain hiiltä, vaikka happi on yhtä syyllinen.

Happi vaan nauraa hiilelle.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Talepan

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nää O iha höpöjuttuja.

Jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi!!!!!!!!!

Mitäs olet vaille?

pice

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nyt ei kukaan haasta biotaloudesta ( lue sellutehdas). Nyt haastetaan vihreästä siirtymässä ( lue vetytehdas)
Biotaloudessa metsätalouden osalta idea on se, että metsä on uusiutuva luonnonvara, kaadetun metsän tilalle kasvatetaan uusi metsä, eli toiminta on hiilineutraalia.
Paitsi siltä osin kun puutavara jää pysyviin kohteisiin se toimii hiilinieluna.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Biotaloudessa metsätalouden osalta idea on se, että metsä on uusiutuva luonnonvara, kaadetun metsän tilalle kasvatetaan uusi metsä, eli toiminta on hiilineutraalia.
Paitsi siltä osin kun puutavara jää pysyviin kohteisiin se toimii hiilinieluna.

En ole eri mieltä. Mutta mitä mieltä olet siitä että,maankäyttö sektorilla toinen joutuu korvaamaan toisen päästöt. Minun mielestä jokainen vastaa omistaan.
Maatalous päästökaupan piiriin kuten Tanskassa nyt tulee.