Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valion loistavat tuotteet.  (Luettu 2122 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Valion loistavat tuotteet.
Katsikossa oikki...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4092
Vs: Valion loistavat tuotteet.
Katsikossa oikki...     8)

Siirryn heti Valion tuotteisiin, kun lupaavat 10 vuotta lisää tervettä elämää.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3477
Vs: Valion loistavat tuotteet.
Minä alan ostamaan valion tuotteita sitten kun tuo tesantti lopettaa spämmäykset tällä palstalla joka ilta käy paskomassa kekusteluihin viestinsä vailla mitään tarkoitusta. Valion tuottet ovat osaltani siihen asti BOIKOTISSA, Arla ingman tuoteet maistuvat samoin  ulkomaiset  juustot ym.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7909
  • Never Trust a Hippy
Vs: Valion loistavat tuotteet.
Katsikossa oikki...     8)

Siirryn heti Valion tuotteisiin, kun lupaavat 10 vuotta lisää tervettä elämää.
Eikö riitä, että minä lupaan sinulle ne 10 tervettä lisävuotta? :D Kyllähän Valion intressissä on pitää sinut hengissä mahdollisimman kauan syömässä Oltermannia. ;)
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4092
Vs: Valion loistavat tuotteet.
Minä alan ostamaan valion tuotteita sitten kun tuo tesantti lopettaa spämmäykset tällä palstalla joka ilta käy paskomassa kekusteluihin viestinsä vailla mitään tarkoitusta. Valion tuottet ovat osaltani siihen asti BOIKOTISSA, Arla ingman tuoteet maistuvat samoin  ulkomaiset  juustot ym.

Ostit kokeeksi Coopin fetaa. Hyin toimii. Valio ei edes fetaa saa tehdä. Feta pitää tehdä lampaan maitoon. Meillä aina jääkaapissa fetaa ja parmesaani  juustoa.
Silloin kun paketissa lukee Parmigiano Reggiano on kyseessä aito paremesaanin juusto. Tämänkin saa Lidllistä edullisimpaan hintaan.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7909
  • Never Trust a Hippy
Vs: Valion loistavat tuotteet.
Minä alan ostamaan valion tuotteita sitten kun tuo tesantti lopettaa spämmäykset tällä palstalla joka ilta käy paskomassa kekusteluihin viestinsä vailla mitään tarkoitusta. Valion tuottet ovat osaltani siihen asti BOIKOTISSA, Arla ingman tuoteet maistuvat samoin  ulkomaiset  juustot ym.
Minusta on mukava lueskella Antidesantin huomioita ja kommentteja. Parhaimmillaan ne ovat silloin, kun itse syö Vaasan ruispaloja, joiden päälle on sivelty valiovoita ja siivutettu hieman Oltermannia.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4092
Vs: Valion loistavat tuotteet.
Katsikossa oikki...     8)

Siirryn heti Valion tuotteisiin, kun lupaavat 10 vuotta lisää tervettä elämää.
Eikö riitä, että minä lupaan sinulle ne 10 tervettä lisävuotta? :D Kyllähän Valion intressissä on pitää sinut hengissä mahdollisimman kauan syömässä Oltermannia. ;)

    Sun lupauksilla ei ole katetta.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4092
Vs: Valion loistavat tuotteet.
Minä alan ostamaan valion tuotteita sitten kun tuo tesantti lopettaa spämmäykset tällä palstalla joka ilta käy paskomassa kekusteluihin viestinsä vailla mitään tarkoitusta. Valion tuottet ovat osaltani siihen asti BOIKOTISSA, Arla ingman tuoteet maistuvat samoin  ulkomaiset  juustot ym.
Minusta on mukava lueskella Antidesantin huomioita ja kommentteja. Parhaimmillaan ne ovat silloin, kun itse syö Vaasan ruispaloja, joiden päälle on sivelty valiovoita ja siivutettu hieman Oltermannia.

   Niin kyllä nuo tesantin jutut menee pelkän Vaasan ruispalan päällä. On ne niin rasvaisia

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7909
  • Never Trust a Hippy
Vs: Valion loistavat tuotteet.
Katsikossa oikki...     8)

Siirryn heti Valion tuotteisiin, kun lupaavat 10 vuotta lisää tervettä elämää.
Eikö riitä, että minä lupaan sinulle ne 10 tervettä lisävuotta? :D Kyllähän Valion intressissä on pitää sinut hengissä mahdollisimman kauan syömässä Oltermannia. ;)

    Sun lupauksilla ei ole katetta.
MHY:n ja MTK:n jäsenen kunniasanalla. :D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7909
  • Never Trust a Hippy
Vs: Valion loistavat tuotteet.
Meillä aina jääkaapissa fetaa ja parmesaani  juustoa.
Silloin kun paketissa lukee Parmigiano Reggiano on kyseessä aito paremesaanin juusto.
Ostin K-marketista Parmesan Reggianoa, koska Columbo kehui sitä kauheesti. Ei se ollut hassumpaa, mutta luulen kuitenkin, että Columbon syömä Reggiano oli parempaa kuin se K-marketin juusto.

https://youtu.be/n20LhKG0ClI?si=c8BNwvucaFYU0jQr
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3477
Vs: Valion loistavat tuotteet.
et sää mitään ole ostanut, siinä läppärilläsi koko päivän räpellät ja äitikkä tekee välillä voikakkoo että jaksat. kokista sitte lapsukainen juopi päälle.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7909
  • Never Trust a Hippy
Vs: Valion loistavat tuotteet.
et sää mitään ole ostanut, siinä läppärilläsi koko päivän räpellät ja äitikkä tekee välillä voikakkoo että jaksat. kokista sitte lapsukainen juopi päälle.
Talvella ostin, miksi se on muka niin uskomatonta? ;D

Setä heittää ihan hauskaa settii ;D ;D

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3477
Vs: Valion loistavat tuotteet.
sitä arvelinkin että silloin viimeksi olet siitä läppärin vierestä poistunut. Noo nyt sun juustos homejuustoa,  ostit tietysti littin taarjouksesta kokonaisen kämpäleen jota olet jyrsinyt sitten koko talven.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7909
  • Never Trust a Hippy
Vs: Valion loistavat tuotteet.
sitä arvelinkin että silloin viimeksi olet siitä läppärin vierestä poistunut. Noo nyt sun juustos homejuustoa,  ostit tietysti littin taarjouksesta kokonaisen kämpäleen jota olet jyrsinyt sitten koko talven.
No en. Minähän kirjoitin aiemmin tässä topicissa, että ostin sen K-marketista, etkö muista? Senkin kirjoitin, että se juusto ei ollut hassumpaa, joten se tuli syödyksi. Hassua juustoa olisin tuskin syönyt. Rakenteellisesti juusto oli kovahkoa, mutta en silti sanoisi, että sen syöminen olisi ollut jyrsimistä. Litlissä en käy, koska en ole kokoomuslainen enkä kommunistikaan.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66094
Vs: Valion loistavat tuotteet.
joko net kyselee ovella jäsenkirjoja?