Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe RATTORIN VAIHTO  (Luettu 17235 kertaa)

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: RATTORIN VAIHTO

Vaihteisto, kääntöympyrä ja nostolaitekin jäi ruotimatta  ???

Olisiki jollain intoa kokeilla käytännössä oman koneensa kääntöympyrä. Minä voisin heittää käytännön lukemat kun tehtaan säädöt on muutettu. Renkaat tietysti mainittava koska se vaikuttaa kääntöympyrään.

Ratti linkkuun, neliveto päälle ja ulommainen jäänyt ruusunjälki mitataan??

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9860
Vs: RATTORIN VAIHTO

Vaihteisto, kääntöympyrä ja nostolaitekin jäi ruotimatta  ???

Olisiki jollain intoa kokeilla käytännössä oman koneensa kääntöympyrä. Minä voisin heittää käytännön lukemat kun tehtaan säädöt on muutettu. Renkaat tietysti mainittava koska se vaikuttaa kääntöympyrään.

Ratti linkkuun, neliveto päälle ja ulommainen jäänyt ruusunjälki mitataan??

Ja tämän kisan voittaja käy tekemässä mettässä kunniakierroksen . Ja kun palaa sieltä niin sivupellit on solmussa ja/ tai tulleet tuulilasista koppiin :)

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: RATTORIN VAIHTO

Vaihteisto, kääntöympyrä ja nostolaitekin jäi ruotimatta  ???

Olisiki jollain intoa kokeilla käytännössä oman koneensa kääntöympyrä. Minä voisin heittää käytännön lukemat kun tehtaan säädöt on muutettu. Renkaat tietysti mainittava koska se vaikuttaa kääntöympyrään.

Ratti linkkuun, neliveto päälle ja ulommainen jäänyt ruusunjälki mitataan??

Ja tämän kisan voittaja käy tekemässä mettässä kunniakierroksen . Ja kun palaa sieltä niin sivupellit on solmussa ja/ tai tulleet tuulilasista koppiin :)

Ei ole vielä peltit lähteny ja monet vuodet on sitä rinkiä heitetty metissä ja pelloilla  ;D Fuskausta ei tietenkään sallita..

Movado

  • Vieras
Vs: RATTORIN VAIHTO

Vaihteisto, kääntöympyrä ja nostolaitekin jäi ruotimatta  ???

Olisiki jollain intoa kokeilla käytännössä oman koneensa kääntöympyrä. Minä voisin heittää käytännön lukemat kun tehtaan säädöt on muutettu. Renkaat tietysti mainittava koska se vaikuttaa kääntöympyrään.

Ratti linkkuun, neliveto päälle ja ulommainen jäänyt ruusunjälki mitataan??

Ja tämän kisan voittaja käy tekemässä mettässä kunniakierroksen . Ja kun palaa sieltä niin sivupellit on solmussa ja/ tai tulleet tuulilasista koppiin :)

Ei ole vielä peltit lähteny ja monet vuodet on sitä rinkiä heitetty metissä ja pelloilla  ;D Fuskausta ei tietenkään sallita..

Pellit ja muovit on mullakin ehjät, takalasi meni kerran tuli 12m pylvään perä hyttiin ei kuitenkaan kuskin penkille asti  :-\ , no meni vähä tarina naapuri kaistalle.

Voittajaa ei tässä varmaan haeta, sen näkee ostaja saatuaan tarjoukset kaupiaalta.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9860
Vs: RATTORIN VAIHTO


Voittajaa ei tässä varmaan haeta, sen näkee ostaja saatuaan tarjoukset kaupiaalta.

Ja jos kaupat syntyy niin voittaja on myyjä   :D

TM_

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11
Vs: RATTORIN VAIHTO
Jos JD niin ehdottomasti kannattaa kattella sitä premium versiota.
Massikassa ihan mukava tuo vaihteisto.
Valtra nyt varmaan ihan kestävää perus tekniikkaa, mutta huono kuormainkone (jos tulee), huono vaihteisto ja juoppo moottori.

Ohjaamo ominaisuudet nyt kukin voi itse kokeilla niistä on niin monta mielipidettä.

Itsellä ollut ajossa nyt reilun vuoden 6430 premium jontikka quiken kuormaajalla. Tosi tyytyväisiä ollaan oltu koneeseen.