Mersussa on monta savun lähdettä ,on se onnettoman laaduton auto .
http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005116558.html
Luulis tuohon hintaan saavan kunnon liittimet ja kaapelit,no ei kiinassa tuon parempia varmaan ole.
Sun 90-luvun kanttipaalivolvo ei edes pala, siinä kun ainoat palavat materiaalit on penkeissä ja nekään eivät syty kun pyllyrillit on rikki.
Superlooni palaa kyllä aika hyvin.
Nimenomaan.
Niin kulutushan on pitkälti riippuvainen ajotyylistä ja siitä missä kopassa tuo kone on. Kaupungissa jos ajelee pelkästään niin tuo vie reilua kymmentä litraa. Painavaa lullaa pitää rehata liikkeelle ja taas pysähtyä uudestaan. Mutta matkaahan tuo menee sievästi. E-sarjan aerodynaaminen kori ja pitkät välitykset tulevat siellä eduksi. Tasaisessa vauhdissa painokaan ei haittaa. Tuohan ottaa satkun vauhdissa seiskalla noin 1500rpm.
Tuon auton ainut ongelma on että pääsee liian vähällä.Autobaanalle tehty.
minä luulen että lentokentälle, ohjauksessa samaa tarkkuutta ja tuntumaa kuin entisaikojen massey ferkutsonissa
tuonkin listan käressä on ne lämpien tallien merkit, sitten ne pökötit, passatit, foortit ja ooppelit mitkä mitkä rahvasta palvelee yönsä kadunvarressa seisten ovat vähän kauempana
Joo mersun ohjaus sopii hyvin tällaiselle massikkamiehelle: tunnoton, kevyt eikä keskitä. Mutta levoton se ei ole. Mersun ominaisuushan on mennä suoraan vaikka rattiin ei koskisi tai vaikka hieman koskisikin. Kaikki käännökset vaativat kuljettajalta selkeää päättäväisyyttä, myös siis keskittäminen. Ennen ajelin bemareilla ja nehän ovat tunnetusti tarkkoja ja tunnokkaita, mutta myös hiukan rauhattomia Suomen uraisilla teillä. Sitten erikseen ovat toyotat, volkkarit ja volvot sun muut tuuliviirit joilla en uskaltaisi ajaa.
eikös mersut ole laajasti tunnettuja siitä että vetävät melkosen raskaasti ojaan päin ja löytyyköhän yhtä suuntavakaata mersua ollenkaan mitä on se superskooda, nimenomaan suomen olosuhteissa
Mersut ei pääsääntöisesti kyllä vedä tai hae, olettan että alusta ohjauslaitteineen on kunnossa. Ratin kääntämiseen riittää 7-vuotiaan pikkurilli. BMW:ssäni taasen tyhjä rengas-ilmiön aiheuttivat 19-tuumaset 235/35 kiekot koska normaaleilla 16-tuumasilla talvikiekoilla ajettavuus oli tarkka ja hyvä. Ehkä omituisin ohjaus on nissanissa?
Opelkin voittaa edelleen polkupyörän.
Pesoo menee kun kivireki, jos viitsii kuunnella huninoita, suhinoita ja rengasmelua kera nitinän ja natinan.
Skoda on itseasiassa ihmeen hyvä ajettava, jopa octaviatkin.