Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Savuasiaa  (Luettu 21224 kertaa)

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: Savuasiaa
Kauheesti noi teidän vehkeet käryää.

http://aijaa.com/De5pPE

Sulla on kaikki 314 hevosta tallella. Mitäs sulla on tuossa keskikulutus?

8,1 keskikulutus oman omistuksen ajalta. Pienin yksittäinen tankkikohtainen 6,6. Tämä oli pysähtymättä Tampereelta Luulajaan.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Savuasiaa
Kauheesti noi teidän vehkeet käryää.

http://aijaa.com/De5pPE

Sulla on kaikki 314 hevosta tallella. Mitäs sulla on tuossa keskikulutus?

8,1 keskikulutus oman omistuksen ajalta. Pienin yksittäinen tankkikohtainen 6,6. Tämä oli pysähtymättä Tampereelta Luulajaan.

Liki tehtaan arvoissa sitten menee.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Savuasiaa
Kauheesti noi teidän vehkeet käryää.

http://aijaa.com/De5pPE

Sulla on kaikki 314 hevosta tallella. Mitäs sulla on tuossa keskikulutus?

8,1 keskikulutus oman omistuksen ajalta. Pienin yksittäinen tankkikohtainen 6,6. Tämä oli pysähtymättä Tampereelta Luulajaan.

Vie näköjään vähempi mitä meijän tuo vinkkeli koneinen 320cdi😕 Tosin tuo on sellainen citymaasturi GLK vaimikäsenytoli pätkä+sporti malli Saksantuonti härveli. Näköjään vanhempi isompi kattila on taloudellisempi tosin ei ollutkaan maasturi vissiin.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Savuasiaa
1,9 tdi syncro paskatti vei tuommoista 8 litraa lastattu hevoskoppi perässä. Nelosella ajellen meni mukavasti mäetkin, tosin ahdot kävi jossain 1,2 kilossa (1,45 max) Enempää ei uskaltanut vedättää kun säälittää yli puolmiljoonaa ja kohta 20 vuotta ajettu kaksoismassavauhtipyörä/kytkinpaketti. Mut täytyy sanoa että Arttu osasi hyvän ohjelman laatia, toki finturbon 130 hp powerdiesel pohjainen hybridiahdinkin hyrrää oikein mukavasti.

Kopin kun ottaa perästä ja ekan kerran polkaisee kunnolla kiihdyttää, jää maahan 2 kunnon nokirantua. Savutusarvot kohillaan kun noki irtoaa rööreistä.  :D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: Savuasiaa
Niin kulutushan on pitkälti riippuvainen ajotyylistä ja siitä missä kopassa tuo kone on. Kaupungissa jos ajelee pelkästään niin tuo vie reilua kymmentä litraa. Painavaa lullaa pitää rehata liikkeelle ja taas pysähtyä uudestaan. Mutta matkaahan tuo menee sievästi. E-sarjan aerodynaaminen kori ja pitkät välitykset tulevat siellä eduksi. Tasaisessa vauhdissa painokaan ei haittaa. Tuohan ottaa satkun vauhdissa seiskalla noin 1500rpm.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4703
  • Savo savolaisille!
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Savuasiaa
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Savuasiaa
Niin kulutushan on pitkälti riippuvainen ajotyylistä ja siitä missä kopassa tuo kone on. Kaupungissa jos ajelee pelkästään niin tuo vie reilua kymmentä litraa. Painavaa lullaa pitää rehata liikkeelle ja taas pysähtyä uudestaan. Mutta matkaahan tuo menee sievästi. E-sarjan aerodynaaminen kori ja pitkät välitykset tulevat siellä eduksi. Tasaisessa vauhdissa painokaan ei haittaa. Tuohan ottaa satkun vauhdissa seiskalla noin 1500rpm.

Tuon auton ainut ongelma on että pääsee liian vähällä.Autobaanalle tehty.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Savuasiaa
Mersussa on monta savun lähdettä ,on se onnettoman laaduton auto .
http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005116558.html

Luulis tuohon hintaan saavan kunnon liittimet ja kaapelit,no ei kiinassa tuon parempia varmaan ole.

Köntys

  • Vieras
Vs: Savuasiaa
Mersussa on monta savun lähdettä ,on se onnettoman laaduton auto .
http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005116558.html

Luulis tuohon hintaan saavan kunnon liittimet ja kaapelit,no ei kiinassa tuon parempia varmaan ole.

Kärkipäässähän Mersu näyttää luotettavuudessa olevan, tuossa pian Toyotan ja Buickin takana  :D

https://m.kauppalehti.fi/uutiset/kaytettya-autoa-ostamassa-vilkaisepa-tata-luotettavuustilastoa/Jp7gqEaa

Volvo aika kaukana  ;D ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26200
  • vastustan
Vs: Savuasiaa
Niin kulutushan on pitkälti riippuvainen ajotyylistä ja siitä missä kopassa tuo kone on. Kaupungissa jos ajelee pelkästään niin tuo vie reilua kymmentä litraa. Painavaa lullaa pitää rehata liikkeelle ja taas pysähtyä uudestaan. Mutta matkaahan tuo menee sievästi. E-sarjan aerodynaaminen kori ja pitkät välitykset tulevat siellä eduksi. Tasaisessa vauhdissa painokaan ei haittaa. Tuohan ottaa satkun vauhdissa seiskalla noin 1500rpm.

Tuon auton ainut ongelma on että pääsee liian vähällä.Autobaanalle tehty.
minä luulen että lentokentälle, ohjauksessa samaa tarkkuutta ja tuntumaa kuin entisaikojen  massey ferkutsonissa :o :o :o :o

tuonkin listan käressä on ne lämpien tallien merkit, sitten ne pökötit, passatit, foortit ja ooppelit mitkä mitkä rahvasta palvelee yönsä kadunvarressa seisten ovat vähän kauempana :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Savuasiaa
Mersussa on monta savun lähdettä ,on se onnettoman laaduton auto .
http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005116558.html

Luulis tuohon hintaan saavan kunnon liittimet ja kaapelit,no ei kiinassa tuon parempia varmaan ole.

Sun 90-luvun kanttipaalivolvo ei edes pala, siinä kun ainoat palavat materiaalit on penkeissä ja nekään eivät syty kun pyllyrillit on rikki.

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: Savuasiaa
Mersussa on monta savun lähdettä ,on se onnettoman laaduton auto .
http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005116558.html

Luulis tuohon hintaan saavan kunnon liittimet ja kaapelit,no ei kiinassa tuon parempia varmaan ole.

Sun 90-luvun kanttipaalivolvo ei edes pala, siinä kun ainoat palavat materiaalit on penkeissä ja nekään eivät syty kun pyllyrillit on rikki.

Superlooni palaa kyllä aika hyvin.

tohtori

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 261
Vs: Savuasiaa
Niin kulutushan on pitkälti riippuvainen ajotyylistä ja siitä missä kopassa tuo kone on. Kaupungissa jos ajelee pelkästään niin tuo vie reilua kymmentä litraa. Painavaa lullaa pitää rehata liikkeelle ja taas pysähtyä uudestaan. Mutta matkaahan tuo menee sievästi. E-sarjan aerodynaaminen kori ja pitkät välitykset tulevat siellä eduksi. Tasaisessa vauhdissa painokaan ei haittaa. Tuohan ottaa satkun vauhdissa seiskalla noin 1500rpm.

Tuon auton ainut ongelma on että pääsee liian vähällä.Autobaanalle tehty.
minä luulen että lentokentälle, ohjauksessa samaa tarkkuutta ja tuntumaa kuin entisaikojen  massey ferkutsonissa :o :o :o :o

tuonkin listan käressä on ne lämpien tallien merkit, sitten ne pökötit, passatit, foortit ja ooppelit mitkä mitkä rahvasta palvelee yönsä kadunvarressa seisten ovat vähän kauempana :) ;) :D ;D

Joo mersun ohjaus sopii hyvin tällaiselle massikkamiehelle: tunnoton, kevyt eikä keskitä. Mutta levoton se ei ole. Mersun ominaisuushan on mennä suoraan vaikka rattiin ei koskisi tai vaikka hieman koskisikin. Kaikki käännökset vaativat kuljettajalta selkeää päättäväisyyttä, myös siis keskittäminen. Ennen ajelin bemareilla ja nehän ovat tunnetusti tarkkoja ja tunnokkaita, mutta myös hiukan rauhattomia Suomen uraisilla teillä. Sitten erikseen ovat toyotat, volkkarit ja volvot sun muut tuuliviirit joilla en uskaltaisi ajaa.