Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tulevaisuuden renkaat  (Luettu 13783 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.
Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin  mentiin kans  ;)   Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??

Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.
Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" ;D

Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteillä
upottavissa olosuhteissa ongelmitta.

Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.

Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.
Sori :-[ En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja ;D

Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan.  Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla.  ;D
Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin :o Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella ;D

Esim. kyntäessä 0- 12km/h  poljinajolla.  Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.
Kui mää ain olen paras?

kaino kylväjä

  • Vieras
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.
Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin  mentiin kans  ;)   Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??

Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.
Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" ;D

Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteillä
upottavissa olosuhteissa ongelmitta.

Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.

Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.
Sori :-[ En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja ;D

Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan.  Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla.  ;D
Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin :o Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella ;D

Esim. kyntäessä 0- 12km/h  poljinajolla.  Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.
oliko sulla 5-siipiset fälttit? vai muistako väärin

+250

  • Vieras
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.
Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin  mentiin kans  ;)   Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??

Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.
Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" ;D

Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteillä
upottavissa olosuhteissa ongelmitta.

Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.

Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.
Sori :-[ En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja ;D

Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan.  Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla.  ;D
Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin :o Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella ;D

Esim. kyntäessä 0- 12km/h  poljinajolla.  Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.
Mulla Timpan kans nämä agros käyntiajat alkaa oleen aina samaan aikaan.Aiva kuin naisilla jotka on paljon tekemisis,kuukautiskierrot muuttuu pikkuhiljaa yhteneväisiksi 8)
Tule säki nykyaikaan siä verkus ja hommaa häntsvree,pysyy vasenkäsi vapaana. ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.
Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin  mentiin kans  ;)   Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??

Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.
Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" ;D

Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteillä
upottavissa olosuhteissa ongelmitta.

Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.

Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.
Sori :-[ En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja ;D

Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan.  Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla.  ;D
Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin :o Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella ;D

Esim. kyntäessä 0- 12km/h  poljinajolla.  Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.
Mulla Timpan kans nämä agros käyntiajat alkaa oleen aina samaan aikaan.Aiva kuin naisilla jotka on paljon tekemisis,kuukautiskierrot muuttuu pikkuhiljaa yhteneväisiksi 8)
Tule säki nykyaikaan siä verkus ja hommaa häntsvree,pysyy vasenkäsi vapaana. ;D
No reutsilla onnistuu hyvin lumenauraaminen 0-24km/h välillä vaikka oikeassa kädessä on kännykkä  :P  On sentään ihan vaihdekepillinen kones... Joten eipä tuo oo mitenkään ihmeellistä... 

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Teillä on pojat ihan liian tilavat pihat tai vähillä säädöillä olevat lumivehkeet jos kännykkä pysyy korvalla lumihommia tehdessä. Ittellä ainakin loppuu ajatus heti kesken eli tarttee topata jos joku sattuu soittamaan.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.
Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin  mentiin kans  ;)   Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??

Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.
Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" ;D

Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteillä
upottavissa olosuhteissa ongelmitta.

Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.

Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.
Sori :-[ En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja ;D

Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan.  Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla.  ;D
Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin :o Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella ;D

Esim. kyntäessä 0- 12km/h  poljinajolla.  Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.
oliko sulla 5-siipiset fälttit? vai muistako väärin

On sellaset. Just ostin niihin uudet veittet valtran makkaransyöntipäiviltä. Mölbro merkkiset sattui tulemaan vastaan.
Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.
Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin  mentiin kans  ;)   Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??

Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.
Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" ;D

Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteillä
upottavissa olosuhteissa ongelmitta.

Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.

Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.
Sori :-[ En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja ;D

Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan.  Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla.  ;D
Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin :o Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella ;D

Esim. kyntäessä 0- 12km/h  poljinajolla.  Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.
Mulla Timpan kans nämä agros käyntiajat alkaa oleen aina samaan aikaan.Aiva kuin naisilla jotka on paljon tekemisis,kuukautiskierrot muuttuu pikkuhiljaa yhteneväisiksi 8)
Tule säki nykyaikaan siä verkus ja hommaa häntsvree,pysyy vasenkäsi vapaana. ;D

Liika teknistä tuo hänsfrii.
Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Teillä on pojat ihan liian tilavat pihat tai vähillä säädöillä olevat lumivehkeet jos kännykkä pysyy korvalla lumihommia tehdessä. Ittellä ainakin loppuu ajatus heti kesken eli tarttee topata jos joku sattuu soittamaan.

Kunnon täppärille kuuluis olla jalostunut ns kännykkäkolo vasempaan olkavarteen.  Pää kenossa.  ;D
Kui mää ain olen paras?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.
Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin  mentiin kans  ;)   Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??

Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.
Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" ;D

Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteillä
upottavissa olosuhteissa ongelmitta.

Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.

Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.
Sori :-[ En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja ;D

Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan.  Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla.  ;D
Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin :o Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella ;D

Esim. kyntäessä 0- 12km/h  poljinajolla.  Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.
Mulla Timpan kans nämä agros käyntiajat alkaa oleen aina samaan aikaan.Aiva kuin naisilla jotka on paljon tekemisis,kuukautiskierrot muuttuu pikkuhiljaa yhteneväisiksi 8)
Tule säki nykyaikaan siä verkus ja hommaa häntsvree,pysyy vasenkäsi vapaana. ;D

Mää olen just näihin aikoihin saanut kuivurilla eränvaihdon tehtyä niin on hetki omaa aikaa helliä itteä
ottamalla muutamat *****ilut a netistä.  ;D
Kui mää ain olen paras?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Tulevaisuuden renkaat
Teillä on pojat ihan liian tilavat pihat tai vähillä säädöillä olevat lumivehkeet jos kännykkä pysyy korvalla lumihommia tehdessä. Ittellä ainakin loppuu ajatus heti kesken eli tarttee topata jos joku sattuu soittamaan.

Kunnon täppärille kuuluis olla jalostunut ns kännykkäkolo vasempaan olkavarteen.  Pää kenossa.  ;D
Ei pysty pyörittää päätä  :P   Kaivurin hytissä onkin pää kenossa kun puhelimeen puhuu  ;D  Mutta joo eipä tuota isolla pihalla tartte paljoo säädellä...  http://www.youtube.com/watch?v=G_bmBlTC2gs