Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:21Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:13:11Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:06Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 11.03.13 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteilläupottavissa olosuhteissa ongelmitta. Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.Sori En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan. Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla. Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella
Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:21Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:13:11Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:06Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 11.03.13 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteilläupottavissa olosuhteissa ongelmitta. Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.Sori En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan. Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:21Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:13:11Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:06Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 11.03.13 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteilläupottavissa olosuhteissa ongelmitta. Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.Sori En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja
Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:13:11Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:06Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 11.03.13 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteilläupottavissa olosuhteissa ongelmitta. Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:06Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 11.03.13 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä"
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 11.03.13 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.
Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??
Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.
Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:20:56Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:21Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:13:11Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:06Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 11.03.13 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteilläupottavissa olosuhteissa ongelmitta. Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.Sori En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan. Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla. Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella Esim. kyntäessä 0- 12km/h poljinajolla. Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 12.03.13 - klo:09:00Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:20:56Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:21Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:13:11Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:06Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 11.03.13 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteilläupottavissa olosuhteissa ongelmitta. Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.Sori En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan. Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla. Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella Esim. kyntäessä 0- 12km/h poljinajolla. Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.Mulla Timpan kans nämä agros käyntiajat alkaa oleen aina samaan aikaan.Aiva kuin naisilla jotka on paljon tekemisis,kuukautiskierrot muuttuu pikkuhiljaa yhteneväisiksi Tule säki nykyaikaan siä verkus ja hommaa häntsvree,pysyy vasenkäsi vapaana.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 12.03.13 - klo:09:00Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:20:56Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:20:08Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:16:00Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:21Lainaus käyttäjältä: +250 - 11.03.13 - klo:13:11Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.13 - klo:13:06Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 11.03.13 - klo:11:31Lainaus käyttäjältä: realisti - 11.03.13 - klo:09:30Kaikki 6-sylinteriset koneet pitäisi olla "42 ja 30" renkailla. On tuon massikan menokyky märässä vaan eriluokkaa kuin deerejen, ei taida johtua traktorin merkistä vaan renkaista. Massikassa 600/60r30 ja 710/60r42, jontikoissa 650/65r38 ja 540/65r28. Esimerkiksi kyntäminen viime syksynä ei onnistunut jontikalla ollenkaan, mutta massikka meni kuin tyhjää vaan.Muutenkin kyllä mitä xeobibeillä päässyt ajamaan niin aivan mielettömän hyvät kummit pehmeillä mailla ja vetokykyä riittää jos vaan veturissa paino riittää ja tässä kohti sai lietevaunulta sylinterillä siirrettyä lisää painoa niin mentiin kans Niin eikös sulla meinaan xeobibit ollut tuossa massikassa??Massikan painonsiirto on kans hiukka parempi kuin jonnun.Keskon huoltomiehet siirtää verkun painoo roclalla sivulle,"huollon tieltä" Tuo on tota sun höpinää mutta esim. viime syksyn vaikeissa oloissa Dyna Vt eteni fälteilläupottavissa olosuhteissa ongelmitta. Ansio menee osittain painonsiirron tarkkudelle ja toisaalta rengastukselle.Jonnikkaan vääntötankoon perustuva rautakautinen "painonsiirto" ei vaan toimi.Sori En tienny että olit tosissas,katos deeren kans ei viimme syksynäkään ollu vaikeita oloja Ei kai Agrihuollon hallissa olot vaikeat olekaan. Vaihtesloora puulaatikossa ja Saksan reissulla. Jokos sulta on se kardaanijarru poistettu.Se kuulemma rikkoo vtn askin Kuinkas kyntäes,ykkösellä vai kakkosella Esim. kyntäessä 0- 12km/h poljinajolla. Vasemmassa kädessä kännykkä ja oikealla hoidetaan ohjaus ja namiskukkelit.oliko sulla 5-siipiset fälttit? vai muistako väärin
Teillä on pojat ihan liian tilavat pihat tai vähillä säädöillä olevat lumivehkeet jos kännykkä pysyy korvalla lumihommia tehdessä. Ittellä ainakin loppuu ajatus heti kesken eli tarttee topata jos joku sattuu soittamaan.
Lainaus käyttäjältä: vms1 - 12.03.13 - klo:09:18Teillä on pojat ihan liian tilavat pihat tai vähillä säädöillä olevat lumivehkeet jos kännykkä pysyy korvalla lumihommia tehdessä. Ittellä ainakin loppuu ajatus heti kesken eli tarttee topata jos joku sattuu soittamaan.Kunnon täppärille kuuluis olla jalostunut ns kännykkäkolo vasempaan olkavarteen. Pää kenossa.