lopputulos oli että ratti vinossa edelleenTuohan se lopputulos aika usein on ja se harmittaa, ratti kun on jatkuvasti siinä silmien edessä. Kun säätö aloitetaan, pitäsi ratti jollain konstilla lukita suraan ja sen jälkeen säätää kulmat, niin että säädön jälkeen etupyörät todellakin sojottavat suoraan. Mersu tosiaan lienee niistä haasteellisimmista säädettävistä, siinä kun etupyörät lähes kaatuvat alle, kun pyörät kääntää ääriasentoon.
Lainaus käyttäjältä: nestori2 - 21.11.11 - klo:10:12lopputulos oli että ratti vinossa edelleenTuohan se lopputulos aika usein on ja se harmittaa, ratti kun on jatkuvasti siinä silmien edessä. Kun säätö aloitetaan, pitäsi ratti jollain konstilla lukita suraan ja sen jälkeen säätää kulmat, niin että säädön jälkeen etupyörät todellakin sojottavat suoraan. Mersu tosiaan lienee niistä haasteellisimmista säädettävistä, siinä kun etupyörät lähes kaatuvat alle, kun pyörät kääntää ääriasentoon. Ratti irti pooreista kun pyörät on suorassa ja kääntää ratin kohilleen
Viimeksi muokattu: 21.11.11 - klo:12:10 kirjoittanut brotofobia
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 21.11.11 - klo:11:55Lainaus käyttäjältä: nestori2 - 21.11.11 - klo:10:12lopputulos oli että ratti vinossa edelleenTuohan se lopputulos aika usein on ja se harmittaa, ratti kun on jatkuvasti siinä silmien edessä. Kun säätö aloitetaan, pitäsi ratti jollain konstilla lukita suraan ja sen jälkeen säätää kulmat, niin että säädön jälkeen etupyörät todellakin sojottavat suoraan. Mersu tosiaan lienee niistä haasteellisimmista säädettävistä, siinä kun etupyörät lähes kaatuvat alle, kun pyörät kääntää ääriasentoon. Ratti irti pooreista kun pyörät on suorassa ja kääntää ratin kohilleen Onhan se kiva alkaa repiin airbageja irti ja purkaan ratin verhousta. Ja sitten sieltä alta löytyykin vielä ESC/ESP:n ratin asennon tunnistin...no sen voikin raksia samalla sivuleikkureilla irti...iha tarpeeton
Viimeksi muokattu: 21.11.11 - klo:16:16 kirjoittanut icefarmer