vaihtamalla koko kapistuksen uuteen..
Ensiavuksi olen hitsannut ruuvin reunaan 16mm harjaterästä, antaa jonkinverran lisää peliaikaa. Sitten kun kului niin ohueksi että alkoi taipumaan alaspäin piti keksiä muuta. Tein pahvista mallinneet ruuvin siivistä ja leikkasin 25mm 500 hardoksista palat valmiiksi. Pari ylimääräistä appeen sekoitusta antoi peliaikaa leikata vanhat siivet pois ja vaihtaa uudet tilalle. Tässä remontissa pääsi palkoille, uusi ruuvi olisi maksanut 3k€.
Lainaus käyttäjältä: volvo88 - 30.01.11 - klo:20:28Ensiavuksi olen hitsannut ruuvin reunaan 16mm harjaterästä, antaa jonkinverran lisää peliaikaa. Sitten kun kului niin ohueksi että alkoi taipumaan alaspäin piti keksiä muuta. Tein pahvista mallinneet ruuvin siivistä ja leikkasin 25mm 500 hardoksista palat valmiiksi. Pari ylimääräistä appeen sekoitusta antoi peliaikaa leikata vanhat siivet pois ja vaihtaa uudet tilalle. Tässä remontissa pääsi palkoille, uusi ruuvi olisi maksanut 3k€.maksoko oikeesti vaivaa, jos uus ois ollu 3000e? siinä on kuitenki runkoki uusmie en ainakaan ois alkanu värkkään..
Lainaus käyttäjältä: mlahti - 30.01.11 - klo:23:38Lainaus käyttäjältä: volvo88 - 30.01.11 - klo:20:28Ensiavuksi olen hitsannut ruuvin reunaan 16mm harjaterästä, antaa jonkinverran lisää peliaikaa. Sitten kun kului niin ohueksi että alkoi taipumaan alaspäin piti keksiä muuta. Tein pahvista mallinneet ruuvin siivistä ja leikkasin 25mm 500 hardoksista palat valmiiksi. Pari ylimääräistä appeen sekoitusta antoi peliaikaa leikata vanhat siivet pois ja vaihtaa uudet tilalle. Tässä remontissa pääsi palkoille, uusi ruuvi olisi maksanut 3k€.maksoko oikeesti vaivaa, jos uus ois ollu 3000e? siinä on kuitenki runkoki uusmie en ainakaan ois alkanu värkkään..Eipä todellakaan. Eipä taida syntyä uuden veroista, kuin korkeintaan isännän "kovissa" puheissa. Jo lähtökohta, että pitää harsia kasaan rehunjakojen välissä ei hyvää lupaa. Kyllä navetan liepeillä tehdyille tunneille saa varmasti parempaa katetta muissa hommissa... ei vaan taho konesmiehille napata....