Ja sitte sekin todesta että ei sitä uutta kannata mädännyttää apulantaviskan edessä, kun siihe saa esimerkiksi nuffin kylmäkoskelaasella, nii sitte käy tuo siirtymätaivalkin ripsakkaasti, loikkari isolle, 6-mukisessa BMC.ssä 3000 kierrosta mittariin, ja annetaan niiden 13,6-36 renkaiden pyöriä, kun ovat kerran renkaiksi ruvenneet... 
Asia meininkiä, mihin noita ilmastointeja tarvii? Jos vettä sattaa niin saetakki piälle.
Ajoin ite loikkarinuhvilla tämän kesän aikaan yli 2500 km tieajoa, pisin yhtenäinen lenkki oli Ilomantsi - Nurmes - Iisalmi ja takaisin. Noin 600 km. Perässä traileri ja kolmosnuffi. Hyvin kulki. 300 km, kolme taukoa ja 6.5 tuntia meni

Laskekaa keskinopeus

Ei oo vikakoodeja pukannu nuhvetti, eikä ilmastointi työntäny freoneja ilmakehään. Joskus tippa sieltä tippa täältä putoaa jotain nestettä, mutta se ei kovin paha ole.
Nyt ongelmana on, kun vanhaan valmetiin pitäisi asentaa 6.8 litraisen JD powertechin VGT ahdin, ja sen kän -väylä sekä valmetin kän -väylä ei vissiin pelaa yhteen, ainakaan liittimet ei käyny kun ei valmetin SIMMS ecu:sta löytyny liitintä
