Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe A-Valtran seuraaja  (Luettu 21390 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: A-Valtran seuraaja
ainakin kansi puolasta ja mäntäputket romaniasta ja kampiakseli kait kiinasta ja suuri osa brasiliasta muuta... ja kukas net apulaitteet?

mekano

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: A-Valtran seuraaja
ainakin kansi puolasta ja mäntäputket romaniasta ja kampiakseli kait kiinasta ja suuri osa brasiliasta muuta... ja kukas net apulaitteet?

Nojuu, osat tulee sieltä mistä halvimmalla saadaan mutta eikös tuo AWIC ole myös kasattu kiinassa? Että tuo A4 olisi ensimmäinen Valtra jossa ei ole Suomessa kasattua moottoria?

Ja apulaitteet, taitaa nekin tulla kaukaa kaukaa...

Viimeksi muokattu: 19.06.17 - klo:00:31 kirjoittanut mekano

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: A-Valtran seuraaja
Sittenhän varaosahuolto toimii paremmin kuin koskaan kun "kotimaiseen" osia saa Alibaban ja Ebayn kautta. Heh heh.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: A-Valtran seuraaja
eiköhän tuo jopa paikkansa pitävä... kun miettii kuin paljon jää tilatuista tuotteista tulematta remppoihin tuolta suolahen varastolta... kaveri just manas yhestäki rempasta...    kone seisoo päiviä kun jossain vaiheessa jää tulematta joku laakeri tms.. 

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26199
  • vastustan
Vs: A-Valtran seuraaja
eiköhän tuo jopa paikkansa pitävä... kun miettii kuin paljon jää tilatuista tuotteista tulematta remppoihin tuolta suolahen varastolta... kaveri just manas yhestäki rempasta...    kone seisoo päiviä kun jossain vaiheessa jää tulematta joku laakeri tms..
suolahti taitaa olla niin keskellä suomea että päivässä käy sama mistä nurkasta suomea kun ottaa auton eikä mitään japanilaista  alleen  :) ;) :D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: A-Valtran seuraaja
No johan nyt... Brasiliassa siis saa uutta A-sarjaa dyna-4 mutta täällä sitä ei saa kun keppivaihteisena?

Kehitysmaiden kuskeille riittää keppivaihde.

mekano

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: A-Valtran seuraaja
No johan nyt... Brasiliassa siis saa uutta A-sarjaa dyna-4 mutta täällä sitä ei saa kun keppivaihteisena?

Kehitysmaiden kuskeille riittää keppivaihde.

Niin no, eikai tuo vanha A ollut syyttä niin suosittu, karvalakkimallille on täälläpäin kysyntää.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: A-Valtran seuraaja
ja kaikki ei halua sitä elektronirojua korjattavaks siihen pyöritysvärkkiin.. joten kait noille vielä markkinoita löytyy... nörtit ostakoon niitä ohjelmoitavia halvautujia...

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: A-Valtran seuraaja
Agcon merkeistä taitaa useimmilla uusilla traktoreilla olla sisu pellin alla, kaikki challengerit, kaikki valtrat, useimmat massikat; iso 8600 ja pienet luiskanokat myös. Fendtillä 200 ja uusi 300 sarja sisulla, 3,3 ja 4,4 litraiset. Fendt X Concept hybridi-konsepti on 4,9l sisulla. Kuutosia ei fendt halua sisulta, liian juoppoja kuulemma :D
Suurten ulkomittojen takia sisun moottoreita ei voida fenttiin laittaa se on syy ei polttoaineen kulutus.

mekano

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: A-Valtran seuraaja
Agcon merkeistä taitaa useimmilla uusilla traktoreilla olla sisu pellin alla, kaikki challengerit, kaikki valtrat, useimmat massikat; iso 8600 ja pienet luiskanokat myös. Fendtillä 200 ja uusi 300 sarja sisulla, 3,3 ja 4,4 litraiset. Fendt X Concept hybridi-konsepti on 4,9l sisulla. Kuutosia ei fendt halua sisulta, liian juoppoja kuulemma :D
Suurten ulkomittojen takia sisun moottoreita ei voida fenttiin laittaa se on syy ei polttoaineen kulutus.

No niinhän se taitaa olla, Sisu ei mahdu samaan reikään kun Deutzi. Tosin Profin jutusta tuo on lainattu:

"As to whether this latest move means a future switch to AGCO Power for all Fendt tractors — previously the little 200 was the only Fendt tractor with a non-Deutz motor — the company insists it has no immediate plans. The main reason for this is that existing higher hp AGCO Power engines are said to be less economical than the current Deutz alternative. Not only that, but they're also physically larger and simply wouldn't fit in the existing 400, 700, 800 and 900 tractors. Clearly, however, this is a situation that might change in the longer term."