tota pumppua reilu vuosi sittenb ehotin huollossa ja tutkivat että ei sovi siihen paikkaan.. sit tuli melkosamankokonen kun entinen uusi ja homma pelitti mutta nyt tuon viime kevään rempan jälkeen oikein mikää ei ole pelannu kunnolla... ja silloin oli myös vetolevy jo ihan paska kun vaiheloota remppa varten purkivat... tuossa vain ei kestä vetolevy tuota suunnanvaihtokytkentää... ja kun noita ei ole myyty kuin pari siuomessa niin en ole edes päässy kokeilemaan miten miulla tuo toimii.. tänään taas alkoi tempomaan ja kun nelikko päällä ajaa niin se on aika ravistusta penkille kun loikataan.. ja pakilla sit äkkipysäys on totalinen suunnan vaihtossa.. montut vaan jää ..
Nyt en ole oikein kartalla – tarkoitatko ettei tuo yllä oleva pumppu sovi tla han ?
Propoventtiileillä toteutettu suunnanvaihto tarvitsee puhdasta öljyä ja ” hyvää ” sähköä – jännite riittävä – maadoitukset kunnossa – tuleeko jännitemittariin hytissä samat voltit kuin mitä laturilta lähtee. TLA peräöljyn suodatus on huonolla tolalla yrittivät korjata asiaa muutamalla suodattimien vaihtovälin 600 h nykyiseen 300 h, ei nähdäkseni auta koska suodatin on liian harva – jotain 30 micronia muissa propo ohjatuissa painesuodatin on yleensä 10 micronia.
Remonteissa saattaa jäädä perä kunnolla huuhtomatta – käsijarrun levystä irtoaa massaa ja taas on propoventiilin karat jumituksissa > kone nykii.
Ei pidä ihmetellä jos kone sitten nykii ja tokii ja vetolevy hajoaa eikä siinä vaihteistokaan helpolla pääse.