Toi hieno ulkonäkö maksaa traktoreissa varmaan 60% hinnasta??Ei olis oikeasti kallista ympätä 200 hv moottori vaihdelootaan ja akseleihin. Jos mulla olis yli 50 ha yhdessä palassa, niin tekisin jostain romuista sinne jonkin työkoneenvetäjän joka vetäisi 12 metrin äestä. Ei tarttis olla edes nostolaitteita siinä vehkeessä. Nostaa sen äkeen talveksi puupölkyille.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 05.04.16 - klo:17:55Toi hieno ulkonäkö maksaa traktoreissa varmaan 60% hinnasta??Ei olis oikeasti kallista ympätä 200 hv moottori vaihdelootaan ja akseleihin. Jos mulla olis yli 50 ha yhdessä palassa, niin tekisin jostain romuista sinne jonkin työkoneenvetäjän joka vetäisi 12 metrin äestä. Ei tarttis olla edes nostolaitteita siinä vehkeessä. Nostaa sen äkeen talveksi puupölkyille.Mutta eikö tuo 200hv ole vähäsen vähä kun pellolle mennään Jaa no apulannan levitys ja ruiskutus ehkä
Lainaus käyttäjältä: +200 - 05.04.16 - klo:21:49Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 05.04.16 - klo:17:55Toi hieno ulkonäkö maksaa traktoreissa varmaan 60% hinnasta??Ei olis oikeasti kallista ympätä 200 hv moottori vaihdelootaan ja akseleihin. Jos mulla olis yli 50 ha yhdessä palassa, niin tekisin jostain romuista sinne jonkin työkoneenvetäjän joka vetäisi 12 metrin äestä. Ei tarttis olla edes nostolaitteita siinä vehkeessä. Nostaa sen äkeen talveksi puupölkyille.Mutta eikö tuo 200hv ole vähäsen vähä kun pellolle mennään Jaa no apulannan levitys ja ruiskutus ehkä Johoo, kyllä ruiskurattorissa pitää olla vähintään parisataa hummaa ja kymppitonnia painoa... plus etupaino ja vannepainot Kyllähän tuo design nostaa pakosti hintaa. Uusia isoja peruskoneita aika huonosti täälläpäin, jossain esim. etelä-amerikassa niitä on. Mitenkäs itä-eurooppa, onkos siellä neukkuvehkeitä korvattu modernilla länsi-"design":illa vai ajetaanko vanhat belarukset/kharkovit loppuun? Sehän se iso ja halpa peruskone on, joku kharkovi, siitä veturi? Ei oo design:illa pilattu...