Kuormaajalannanpoisto on oikeasti vaihtoehto 3* päivässä asemalypsyyn.
Mulla on 12 vuotta ollut käytössä Lavalin narukone W-kaapimella, eli poikkikouru on keskellä. Kouruja on kaksi ja vetokoneikkoja 2. Jotenkin ne on saatu toimimaan itse parsimalla. Thdaslaisena niitä sai parsia jatkuvasti.
Köyden kiinnitys muutettiin pulttikiinnityksen sijaan killalle, alkoi köysi pysyä kiinni. Köysi on nykyään vahvempaa. Levällään oleva köysi kestää nyt 3 kk, kelalla oleva 6 kk ja väliköysi 5 vuotta. Kelan laakeripään akseli oli jostain syystä irtonaine ja vuoden jälkeen ne alkoivat hölkkyä ja hitsattiin kiinni. Sähkömoottoreiden hammasvaihteista puuttui huohottimet ja öljyt menivät moottorin sisään. Lavalilta olisi saanut korjaussarjan, joka olisi maksanut lähes saman kuin uudet paremmat moottorit moottoriliikkeestä
Vetokoneikon alla olevien taittopyörien kiinnitykset repesivät irti ja rakennettiin uusiksi paksummasta raudasta. Varaosa taittopyöriin oli joku neropatti laittanut kestovoidellun kuulalaakerin voideltavan pronssiholkin sijaan . Tuollainen kesää käyttöä 3 kk
On kuulemma huoltovapaa, kun Lavalille asiasta valittelin.
Pääosan noista parannuksita tein muutaman ensimmäisen vuoden aikana. Nyt sen kanssa voi jotenkin elää.
Tyypillistä Lavalia.