Kuulostaa tämä touhu nyt vähä siltä että sama kun ottaa sen perän auki suosista... Ensin ajetaan perä niin kuivaksi ettei ratti käänny, sitten toisen kerran ja kaiken huipuksi VEDETÄÄN kone kotiin kuivalla perällä
Kone oli n. 3km päässä kotoa kun huomattiin ensimmäisen kerran, että öljyt on mäessä. (Kloppi oli ajelemassa) Tähän hätään ei ollut kuin yksi 20l kannu öljyä minkä sinne sopi laittaa. Ensin tuttu pajamies sanoi, että sopii ajaa kotiin tuon matkan kun vain öljyä lisää. Enempää kun ei ollut niin lähdettiin ajamaan, mutta letku irtosi alle km päässä uudestaan. Samantien tienlaitaan kone. Haettiin toinen traktori jolla hinattiin se 2km kun lavettia tms ei ole ja traktori jäi niin pahaan paikkaan isolle tielle, että pakko se oli siitä johonkin siirtää. Ja turhaan välttelette 6400 sarjan koneita vaihtorivistöissä lähivuosina
Kone kun ei ole lähdössä tästä talosta mihinkään, sen verran hyvä ja vähän ajettu yksilö kyseessä.
Ja öljyistä sen verran, että JD:n oma huoltomies määräsi tuon Donaxin, että sitä sinne _pitää_ laittaa.
Niin ja joku kyseli, että millä letku oli kiinni. Klemmarillahan se!