No jos lompsa on iskussa että on varaa siihen saksanhirvitykseen. Ja eikai kukaan tosissan väitä että scefferit ei hajoa? Itse keksisin tuottavia sijoituskohteita sille hintarolle. Etukuormaaja rattori on sitte erikseen niitä hommia varte missä tarttee yli 500 kilon taakkoja siirrellä.
740 agromatikki 6 vuoden ajan viat; ajomoottorit ja ketjupyörät vaihdettu molemminpuolin. Olikohan tehtaalla unohtunut laakeriliima? 1000 tuntia kestivät. Nyt on italilalaaset tarvikemoottorit ja ketjupyörät kiinni kera vihreän liiman. Toista sataa halvemmat metahydraulicin moottorit verrattuna originelli danfossiin. Merkki takaa hinnnan, vai miten se oli? Ketjupyörät pitää valitettavati ottaa valmistajalta, se on noin 50€ kuolema.
Ja aisoja hitsattu 2 kertaa, ko ekalla kertaa vähä-älynen hitsas 46.sella. Siirrä sillä sitte paalia 30 asteen pakkases
Ja kun sen suunnitteluvirheen aisoissa vahvistaa 5mm pellinpaloilla kerralla kuntoon, ni ei sen jälkeen tartte sitä murehtia. Ethän tee pystysuoraa saumaa kuormaajan aisoihin, sama juttu ko kärryn rungossa.
Ja sitten on parit päävirtakatkaisimet vaihdettu ja sulakerasia, molempia löytyy autotarvike liikkeestä.
3-sylinterinen moottori on aina semmonen täryytin... Niistä pumpun elementtien jousista en tiiä, ei ole viä ainakaa menny. Noh, jos tarttee vaihtaa ni tietää sitte vaihtaa kaikki sitte jos /kun ensimmäänen katkeaa.
Ainiin, jäähdyttimen yks kiinnityskorva irtos, mutta se oli 10 minuutin tinailu. Tulipa samalla nesteetki vaihdettua.
Eli osta vaa avantti tai agromatikki, jos ominaisuudet piisaa, osta scheefferi tai vastaava jos tarvitset semmosta. Älä maksa tarpeettomista ominaisuuksista. Koneita saa vaihdeltua tarvittaessa. Rakennuksien ja rakennuksiin kiinteästi asennettavien laitteiden kanssa on taas mun mielest toinen tarina... Tietysti sekin vaikuttaa asiaan mitä sattuu olemaan myynnissä... Joku puoli-ilmanen rikkinäänen runko-ohjattu herättäis ainaki mun mielenkiinnon, nocando öky-isäntiä löytyy maailmasta ilahduttavan paljon.