Pari kyssäriä olis. En varmaan osaa, kun lähden pellolta tyhjänä, niin kusee vielä rannun tiehen eka mutkassa. Eli kun säiliö tyhjä, ulosotto ekana pois ja sitten kolmitieventtiili täyttö-asentoon. "Multaimella".
Sitten toinen, onko teli pyrittävä pitämään lukittuna, vai voiko käyttää huoletta vapaana risteyksissä jne. Ranskalaisella telillä
Tuo koiven nostelu sais loppua, kun täytyy kohta ajaa kylän pääväylää
En etes muista nyt näin ulkoa nappuloita mutta kun levityksen painaa pois niin se levitys/sekoitus kolmitiehän kääntyy siihen sisäisen sekoituksen asentoon ja näinollen paskan tulo loppuu säiliön puolelta jokatapauksessa. Tulisi tuosta merkkailusta mieleen että jää jonnekkin multaimen letkujen pusseihin sitä sontaa sen verran että ruikkaa kaartaessa. Onko letkut sopivan pituiset?
Ja tuo teli. Reilu kymmenkunta vuotta lie vanha tämä kärri mistä puhun ja ei varmaan vielä 50000 mottia ajettu niin muutamien katkennenneiden pyöränpulttien vaihdolla ja jarrujen säätämisellä mennyt tuo teli.
Korostaisin telin lukitusnappulan käytön tärkeyttä. Eli teli aina käännöksissä ja risteyksissä auki! Ja suoralla tiellä tosiaan kiinni niin ei pehmeät penkat yllätä. Ei mielestäni voi kestää käännellä asfaltilla teli lukittuna 34" läskeillä poka päällä. On vipua aikalailla enemmän kuin kuormakkaan pikkupyörissä ja painoa kuitenkin yhtäpaljon ja enemmänkin. Vetäkääpäs kokeeksi joskus kuormapäällä asfaltilla jyrkkä käännös ja käykää katsomassa kesken käännöksen mitä alustassa tapahtuu, alkaa muistaa sitä lukitusnappia käyttämään.