Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]

Viestit - Traktorimies

Millainen peli mahtaa olla polanteen poistoon hammasterällä. riittääkö tuo noin 650 kg paino. varsinkaan jos ei aja liian kovaa ettei lana ala pomppia

onko kokemuksia

muutenhan nuo vaman levyt olleet kai aika lujaa tekoa
millaisia uusia istuimia porukka on laittanut 90 sarjan fiattiin. Lähinnä se istuimen asennuskorkeus täytyisi tulla sopivaksi. alkuperäisessä grammerissahan on kolme asentoinen korkeuden säätö portaittain.

onkohan IKH myymästä cs85h istuimesta kokemusta näkyy olevan myynnissä hintaan 295,-

tekeekö sitte mitään

entäs GRENEN myymät istuimet merkkiä PROMEK
Suraava toimenpide onkin varmaan mitata paine joka pitäisi nousta nopeasti noiin 180 bar tosin niitä ei varmaan ole koska hydaliikka ei toimi. > syy pumppu harva paineet pienenee öljyn lämpötilan noustua tai prioriteetti ventiili vuotaa > roska tms  venttiili on istuimen kohdalla peräkopan päällä muistaakseni noin 27 mm kanta tai iskukuormitus venttiili vuotaa (nostosylinterissä nostolaitteen kannessa)- jolloin nostolaite toimii mutta vain osa teholla - pieni paine. perän pohjassa 2 ylipaine venttiiliä työpaine ohjauksen paine. korjaus uusipumppu alle 400€ ventiili vikoja ei yleensä voi todeta silmämääräisesti vaan ne on vaihdettava yksitellen, joko lainattava naapurilta tai purkamolta ja näin pois sulkemalla vika löytyy. Kaikissa IH englantilasi malleissa on samaperäkoppa vain pienin muutoksin 475- 674, 484-784, 95 ja 4200 sarja joten luulisi että jostain saat lainaksi ventiilin jos vika ei ole pumpussa.
 

Paineet on normaalitai niitä on liikain ehkä, varmaan joskus säädetty. nuo venttiilit on katsottu.... pumpussa ei usko vian olevan koska tehoa on hyvin ennen kuin alkaa se kuoleentuminen
mites onko kuinka arka vetämään ilmaa se suodatin systeemi
Suotimet on katsottu ja vaihdettu, öljyt on vaihdettu ja se vaiva tulikin vasta öljyvaihtojen jälkeen tosin vasta puolen vuoden päästä. suotimet oli melkoisen puhtatt ja jne...
Tuttavan natikassa ilmeni outoa häiriötä ja ajattelin kysyä olisiko täällä tietoa asiaan.

Kone on siis 674 Internatinal vm73
Hydrauliikka pelaa normaalisti kun käynnistää traktorin, hetken aikaa koneen ollessa käynnissä tai ajossa niin alkaa hyrdauliikka halvaantua, ensin sen huomaa ohjauksessa ja siten ei toimi enää mikään, kun koneen sammattuu ja antaa tovin seisoa taas pelaa hydrauliikka. Vika ilmeni aivan yllättäin ja kone pelasi sitä ennen normaalista ja nsoti kolmesiipiset auratkin maasta pois kuin tyhjää...

mistäs kannataa alkaa vikaa metsästämään

Ei Zetorien tehovalikoimat ainakaan kovin kattavia Suomen tilojen kannalta ole. Ehkä toki jäähdytteleville tiloille sopivan kokoisia koneita. Tiloille joilla perämetsää on vielä hivenen hakkaamatta, uutta konetta tekee mieli ja hieman ehkä on menneisyyden kaipuuta aikaan ennen vuotta 1995 jKr.



No kyllä tuohon täytyy sanoa ismmat setorit joita nyt tuodaan riittäisivät vallan hyvin suurimmalla osalle maamme tiloista, nyt vaan on käynnissä semmoinen tilanne että ostetaan ehkä isompia traktoreita kuin tosiaan tarvitaan. Tuommoinen isompi forterra riittäisi monelle tilalle vielä, ei ainoastaan jäähdyttelijöille, on mielenkiintoista miten vajaassa kymmenessä vuodessa myytyjen traktoreiden koko on kasvanut valtavasti, kun esim ruotsissa ostetaan nykyään pienempää konetta kuin suomessa,

ja vielä siitä uudesta setkasta niin on kyllä ihan asiallainen laitos verratuna esimerkiksi a sarjan valtraan

peruskoneita isännille jotak ei halua tapella elektroniikan kanssa
Eli onko kokemuksia kevytketjusita aurauskäyttöön, nykyään on tapio normaali ketjut mut alkanu miettitään että pärjäis varmaan kevyt ketjuilla, mutta ovatko kestoltaan ja pidoltaan millaiset, entäs on kokemuksia näistä Tryggin uusista Fast Track ketkuista jotka on niinkuin sirot perinteiset ketjut...
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]