Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 777

Viestit - Syyllinen

Minusta Mopomies tarkoittaa sitä, että Anttonen on väärässä väittäessään ettei kukaan uskalla puhua ilmastotavoitteiden ongelmallisuusesta. Kyllä Agronetissä ainakin uskalletaan. ;D
Alkoi tuo opashomma kiinnostamaan ja kävin tuijottamassa toimistohuoneen kirjahyllyä. Reilu metri siellä oli kaikenlaista opaskirjaa, Tieto Tuottamaan -oppaita. Ehkä jotkut niistä oli pakko hankkia, mahdollisesti, mutta kun mulle tulee Käytännön Maamies -lehti, niin niitä tulee meille automaattisesti.

Löysin tosiaan itsekin nuo tasapainoisen kasvinsuojelun oppaat. Nurmi, ohra, kaura ja rypsi/rapsi.

Eli taitaa Sepe olla sittenkin tuossa asiassa oikeassa. ;D Mutta ketään ympäristösuunnittelijaa en meidän tiluksilla ole kävelyttänyt. Voi olla että olin jollakin kurssilla, jossa opetettiin ympäristösuunnitelman ja luontoarvojen kartoittamisen tekemistä itse ja se tehtiin siellä. Jonkun kiviraunion taisin siihen merkata. ;D
Kun liityttiin euroopan unioniin, niin ekä tukikautena ympäristötuen eräitä ehtoja oli se kirja. Piti semmonen tilata. Monellako vielä kirjahyllyssä postin avaamattomassa paketissa.
  Yksi ehto oli, että tilalle piti tehdä ympäristön hoitosuunnitelma.
  Suunnittelija ihastui kallioon pihan laidalla. Sen hää suojeli. 😁😁😁😁
Mikähän kirja se tarkalleenottaen oli? Kun en lainkaan muista sellaista. Mitään ympäristöhoitosuunnittelijaakaan ei tarvinnut tilata 🎅🎅
Eemeli on ottanut monasti turvetuotannon esille.

Huhuu Eemeli, huhuu!!!

Kun kerran olet nyt sopivasti huudeilla ja lueskelet tätä topiccia, niin voitkin samalla kertoa meille, Agronetin yleisöllesi, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara vai ei. Säästyt hamekankaan ostamiselta, mikäli vastaat tuohon klassiseen kysymykseen joko kyllä tai ei.
Vapaa sana / Vs: yle ikoni on poissa
: 08.06.26 - klo:09:01
Tulee vielä kalliiksi paikata tämän hallituksen saavutukset.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012016045.html
Joku on iskenyt nitojan niitin Annan nokkaan. 😮😦🎅🎅

Eemeli ei ole toipunut vieläkään siitä, että kepu on kansan tahdon mukaisesti oppositiossa. Eemelille on katastrofi se, että kepu ei ole hallituksessa päättämässä asioista.
Eemelin mielestä ainakaan kokoomusta ei kannata äänestää.  :D

Noinko ajattelee aivopesty kepuloinen.
Laita nyt ihmeessä, mitä kepu teki edellisessä hallituksessa maasudun hyväksi.
Eemeli kepun hallitusajasta:
"Maailman parhaat tuet, maailman paras tuottajahinta, maaseudun juhlat..."

Nyt on taas kerran vastattu ja voitkin vastaavasti lopultakin kertoa, että onko turve mielestäsi uusiutuva luonnonvara.
Eemelin mielestä ainakaan kokoomusta ei kannata äänestää.  :D
nooo, pienessä insta kuplassa kun elelee....

   Tuo talonpoikien tappaminen kiihtynyt. Eikä Esa Härmälä pitänyt sitä edes pahana. Sanoi, kun väki vähenee niin pidot paranee.
 
Eikä sanonut. ;D ;D :D
SAK:n Lauri Ihalainen niin sanoi SAK:n jäsenmäärän romahtamisesta.

Nyt tuli kyllä aika paskavale. Maistuuko suussa pahalle ja nenässä haisee.

Esa Härmälä sanoi noin Riihimäellä NHK keskuksen tuorerehu päivillä 1994. Oli silloin vielä Brysselissä hommissa.
Sanoi myös lehmistä älkää luopuko.
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. ;D

Lauri Ihalainen sanoi noin marraskuussa 2018 politiikan toimittajille kestityksen yhteydessä. Julkisuudessa oli otettu esille suuret poikkeamat SAK:n ilmoittamien jäsenmäärien välillä. SAK rehenteli olevansa miljoonan palkansaajan järjestö, mutta ilmoitti Euroopan ammatilliselle yhteisjärjestölle EAY:lle (European Trade Union Confederation ETUC) huomattavasti pienemmän jäsenmäärän, josta tilitti sille maksuja. Ihalainen oli tuolloin kansanedustaja ja kehotti toimittajia käyttämään 70-lukuista "objektiivisuutta".

Olitko paikalla? Minä olin Riihimäellä.
😀
Sinä olisit ollut tuorerehupäivillä? Haluatko tappaa nauruun?😂😂
nooo, pienessä insta kuplassa kun elelee....

   Tuo talonpoikien tappaminen kiihtynyt. Eikä Esa Härmälä pitänyt sitä edes pahana. Sanoi, kun väki vähenee niin pidot paranee.
 
Eikä sanonut. ;D ;D :D
SAK:n Lauri Ihalainen niin sanoi SAK:n jäsenmäärän romahtamisesta.

Nyt tuli kyllä aika paskavale. Maistuuko suussa pahalle ja nenässä haisee.

Esa Härmälä sanoi noin Riihimäellä NHK keskuksen tuorerehu päivillä 1994. Oli silloin vielä Brysselissä hommissa.
Sanoi myös lehmistä älkää luopuko.
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. ;D

Lauri Ihalainen sanoi noin marraskuussa 2018 politiikan toimittajille kestityksen yhteydessä. Julkisuudessa oli otettu esille suuret poikkeamat SAK:n ilmoittamien jäsenmäärien välillä. SAK rehenteli olevansa miljoonan palkansaajan järjestö, mutta ilmoitti Euroopan ammatilliselle yhteisjärjestölle EAY:lle (European Trade Union Confederation ETUC) huomattavasti pienemmän jäsenmäärän, josta tilitti sille maksuja. Ihalainen oli tuolloin kansanedustaja ja kehotti toimittajia käyttämään 70-lukuista "objektiivisuutta".
Vapaa sana / Vs: Jahas........
: 07.06.26 - klo:15:25
Kokoomuksella on nähtävästi puolustusministeri, johon edes kokoomuslaiset eivät luota.  :-\ Eemelikin haikailee yhä johtaja Kaikkosen perään.
nooo, pienessä insta kuplassa kun elelee....

   Tuo talonpoikien tappaminen kiihtynyt. Eikä Esa Härmälä pitänyt sitä edes pahana. Sanoi, kun väki vähenee niin pidot paranee.
 
Eikä sanonut. ;D ;D :D
SAK:n Lauri Ihalainen niin sanoi SAK:n jäsenmäärän romahtamisesta.
Löysin teidän vinkkien kautta Hesarista tällaisen kohdan (aikakoneella).

Helsingin Sanomat 13.3.1987 ...sisältyvää ilmoitusta "Kuka syö pöydässäsi?" herjauksena, joka kohdistuu kokonaiseen väestönosaan. Ilmoituksessa käsitellään maatalouden tukirahoja ja maatalouspolitiikkaa....

en pääse lukemaan tuota koska en ole tilaaja, voisiko joku jolla tilaus kurkata mimmoinen juttu tuo oli?
Jatkan vielä. Vuonna 1987 ei ollut internettiä sellaisena, kun sen nyt tunnemme. Kaikki uutiset olivat printtimediassa ja itselläni on suuret epäilykset, että kyseinen uutinen olisi siirretty digitaaliseen muotoon. Hesan kirjaston mikrofilmiltä se kenties voisi löytyä tai jotakin.

Voin olla tietysti väärässäkin. Monasti olen ollut  ;D
Eilen Soini  ilmotteli et jotkut hänen sanomiset oli huumoria.
Kaikki ei ymmärrä huumoria. Ei varsinkaan fasistit. 😛😛😛😛
Eikä vihreät eikä antifavasemmistoliittolaiset.🎅🎅
Sivuja: [1] 2 3 ... 777