Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 40 41 [42]

Viestit - handetonttu


Harvassa on. Kestäähän Sievin kone vielä suuremmallakin teholla väännättää eikä anna hakkuri paljon löysiä päivän aikana.

;D                                               ;D                                      ::)                                     8)                     
Se on poijjat "Motorsporttia" kun aletaan viritellä koneita +100%
ja yli  8)

Eikö olis helepompaa ostaa heti oikean kokoonen kones ja ajaa sillä
vakiotehoilla se 18 000 tuntia kun pruuvata ja tapella kokoaijjan
ja vaihtaa uus moottori  1000 tunnin välein...

On se kumma laskelma jos näyttää vielä 18 000 tunnin jälkeen
Valtterin edullisemmksi kuin 936 Varion.

Polttoainetalous ihan *ersellään näis ite tehdyis virityksis ja
18 koneremppaa myöhemmin saattaa *itutus olla ihan tapissa
toisin mitä Fendt kuskilla joka on saanu lappaa rankaa tuuttiin
nekin työpäivät jotka Valtterin on ollu telakalla  ;)

Polttoainetalous?
Stabilointiventtikin tietokoneensa mukaan vie jopa 100l/h kun töihin joutuu. Taloudellista jos hevosvoimia on jopa 450!?!?  :o :o :o
Miten helposti sitä ohjelmaa muutetaan? Itellä on ollu käytössä B-box (vai p-Box en muista) pari vuotta eikä ongelmia. Säätövaraa on vielä vaikka kuinka, mutta nykyisillä säädöillä t160 liikahtaa ihan sopivasti.

Steinbauerin P-Box se varmaan on, niin kuin mullakin. Minkälaiset säädöt sulla siinä on? Mulla on vain  lievä viritys, noin 30 hp.

vaikea sanoa, ei ole mitattu enkä lähde arvailemaan. Ahtopaineet vakiona 1,2bar ja nyt se nousee 1,5bar. Riittää nykyiseen 'täpinöintiin'  :)
Miten helposti sitä ohjelmaa muutetaan? Itellä on ollu käytössä B-box (vai p-Box en muista) pari vuotta eikä ongelmia. Säätövaraa on vielä vaikka kuinka, mutta nykyisillä säädöillä t160 liikahtaa ihan sopivasti. Tehoja ei ole mitattu mutta ahtopaineet näkyy nousevan maksimivedätyksessä 1,5:een.
Boksin laittoi T.Commondt Intercoolerilta
Sivuja: 1 ... 40 41 [42]