Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 25 26 [27]

Viestit - natikka

vois kyllä ottaa joskus operaatioksi tuo kuulerin laiton. tulooko sillä huomattava tehonlisä, vai onko se koneen parhaaksi lähinnä?
Kai tiesit että paine ei nouse maksimiin kuin maksimikuormituksella? Lisää painetta saa syöttöä lisäämällä. Ensin tosin kannattaa asentaa cooleri, sillä saat lisää tehoa samalla polttoaineenkulutuksella.
syöttyä ei ny enää pahemmin voi lisäillä kun ne on jo tapis.
joo kyllä ton tiesin ettei ne nousekkaan tyhjällä raktorilla, no pitää koittaa keväämmällä äkeen edessä. koitin jo jarrulla ahdistaa niin sai ton 0,5bar. mitähän maksais cooleri? yhtäkkiä ajatellen niin se tiputtaisi ahtopaineita, tai ainakin heräävyyttä kun turpo joutuu "täyttämään" ilmalla putket ja coolerin. vai olenko täs asias aivan vääräs ???
elikkäs asentelein ahtopaine mittarin 956 natikkaanm ja ottaa 0,5baaria ahtoja. onkohan normaali määrä? tuntuu jotenki pieneltä. siihen on turpo itte asennettu, garretin to4e.
en saa tot auki snokaa mikä sielt tulee +
romurautaa ;D siä on ventti ja jf silippuri, nuo ihmettelee kuinka ottaa niin lujaa ventin voimmille tuo silippuri.
kyllä oli IKH:hoolla tarkotus säätää nuo suuttimet, sen takia tänne kirjottelin että saa kuulla muiden mielipiteitä.
miksikä suutin kärjet menee kun ovat huonot?? ruostuu? vai kuluuko ne jotenki?
5500 tuntia, voit säädättää suuttimet 956 paineisiin on niin vähä ajettu kun alkaa olemaan lähes 10000 tunteja niin pitää jättää noin 15 baaria pienemmälle että pumppu jaksaa avata ja ei joudu niin koville,kantapään kautta opittu tosiasia.Ajoitus vähä aikaistuu muttei mitään merkitystä.
mitkähän ne vakio paineet on?
en usko että olis samalla pumpulla. kyllä noiden pikku 56:sten voimansiirtoja on hajoillu. 12 ja 1455 on sitte pirun lujia...
-------

olisko 12 ja 1455 rivipumpulla?
-------

soita esim. hp-dieseliin, siellä osaavat neuvoa että mitä suutinta kannattaa laittaa.
kyllä varmaan laitan ton 1255 suuttimet sinne kun kärjet sopii heittämällä, on muutenki tuo raktori aika kevyes käytös. kevääsin vedetään äestä ja syksyysin viljakärryjä. niin ja ruiskutetaan myös.
onhan se se sakemanni ;) 5500h ajettu. en kyllä olisi ikänä kuullut jotta näistä olisi perät levinny, vetäähän tuo mannilan ossi sen 955 natikalla jossa on vakiohilippeet peräs ja hyvin kestää! mutta mun muistaakseni nuos 955 natikoos oli joku heikompi paikka peräs ku 956 natikas, eli en tiedä sitten mikä. niin mitä niistä avautumis paineista? mitä juttua en tiedä? mikähän se vakio avautumis paine muuten on?
Kestääkö vaihdelaaikko? 1255:ssa on kyllä noin 120 hv, mutta siinä ei ookaan samaa latikkoa. Tietääkö joku kuinka paljon 956:n laatikko kestää?
kestää aivan helposti!!! eihän muutaman heposen lisäys ny palio piere. natikoos on vaffat perät. mutta tarttisin nyt vastausta siihen että onko 1255natikas ja 956 natikas sama syöttöpumppu, mutta vain eri suuttimet ??? ??? ???
joo soittelen IKH:hoolle ja kysyn jotta onko 1255 natikan kärkiä hyllys ja meen hakemaan. saavat säätää avautumispaineet sielä samalla. kyllä luulen että kärkien vaihto auttaa kun kerran 1255 natikas on sama kone turpotettuna ja eri suuttimilla. mutta onkohan 1255 natikas sama syöttöpumppu ku 956?
no laiska se on kuitenkin vaikka mitä teet itellä 955 ja se on ainaskin aikamoinen kumilanka vaikka ruokaakin saa mukavanlaisesti
joo-o, kyllä tuos meidän omas jo tehoa on, mutta lisä ei oo pahitteeksi. niin ja tos on turpo ja lähinnä sen takia nyt olisin suuttimia vaihtamassa. sun natikas on jotaki vikaa jos ei se verä.
mitähän noi 1056 suuttimet mahtaa maksaa?? eihän ne oikeen hirviästi maksa? mitä eroa niillä 956/1056 suuttimilla on ulkonäöllisesti?
elikkäs itellä on tämmönen 956 turbo natikka, sellasta vaan kysyysin että onko 1056 natikas erimoiset suuttimet kuin 956 natikas? ajattelin jos laittas tohon ne 1056 suuttimet.
Sivuja: 1 ... 25 26 [27]