Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5

Viestit - rantsi


Lainaus käyttäjältä: rantsi - tänään kello 14:08

    Laskeskelin tossa... 9015h takana T4 Directeillä. Eipä oo loota porsinu.
    T3 DIrecteilläkin tuli ajettuu 7500h, toiseen vaihettiin neulalaakeri ei muuta.

    Jotta hieman ihmetyttää tää nillitys paskoista koneista..


Ajoitko tehdastehosilla vai virititkö niitä? Epäilen että nykyiset tekniikat pahastuvat helpommin lisätehoista. Eikä ne lisät hyvää te vanhemmillekaan koneilla, mutta oli 240 heppainen Valmet 8400 syntisen hauska laite ajaa. Nykyiset T0 ja vanha Mega tehdassäädöillä, "kustannuskriisi" ei salli ylimääräisiä remontteja.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:53 kirjoittanut SamiT »
Ajatuksena aina ollu ostaa semmone missä paukut riittää.. viritykset vilpereille..
Laskeskelin tossa... 9015h takana T4 Directeillä. Eipä oo loota porsinu.
T3 DIrecteilläkin tuli ajettuu 7500h, toiseen vaihettiin neulalaakeri ei muuta.

Jotta hieman ihmetyttää tää nillitys paskoista koneista..
No joo.. näkyy kyllä millo ei oo urakoottija kehannu ajaa rapu asennoossa vaunulla..
Mä oon kyllä niittäny apilanurmetkin sillo ku on ollu keliä.. jopa syyskuussa. Eipä tuolla mitään katoa oo näkyny.
Eniten näyttää sitä katoa tulevan ku tintataan vierviereen kapeerenkaisilla koneilla.
Voe elämän kevät... onpahan taas tarinoita. Nooo.. ootellaan kuin se directi kuulemma sulaaa 3000h kohalla :))
Entinen kone (T203)  jossa oli 5000h mittarissa lähti maailmalle ja ei muuten sulanu mulla eikä nykyiselläkään vielä. Viimeksi ku  soiteltiin nii mittarissa oli 6300h ja tehojakin oli nostettu. Kuulostelen mielenkiinnolla milloin sulaa.
Keväällä lähti (T214) mittarissa oli 4800, eipä sulanu tuokaan directi mulla ja uusikin jo ajellu 300h lissää mittariin.

Vuan niinpä kuulemma Belkku on tosi kestävä kone ja niihinkin osia vaihellaan..

Mukavata lukea näitä tarinoita ja tää kommenttihan laittanee taas kattilan kiehumaan ;))
Eiks tähän oo heleppo ratkasu.. vararengas kerta vanteineen ja kaikki päpättimet samankokoisilla renksuilla. Ja tietenkin saman merkkisiä.
Ketju sulkeisista piäsöö ku hommaa talvirenkaat nastoilla..
Nääää... paljon hienommat on nuo TRI Hakkapeliitat nastoil :D
Jos joku tolla hinnalla ajaa, rypee tään talven lumimäärässä ni anna ihmeessä kaverille töitä ;)
Kaikenlaisia höpöjä sitä kuuluukin..

Nimim. 6400h T4 directillä takana ilman ongelmii
Noo.. näistä kommenteista selviää miksi hinta on mikä on ja jatkossa nousee.
Perustelu: kun asiakkaat tarvii ohjelmistotukea paljon. NO TOTTA helvatassa tarviaa ku on noin kummallisesti järjestelty ohjelma kuten kommenteista selviää. Vielä kun meistä läheskään kaikki ei ole lähellä `nörtin` ajatusmaailmaa..

Ongelma on nykyisin se että käyttäjiä on testaajina vähän ja nekin kuuluvat siihen edistyneeseen neljännekseen tai ohjelmistokehittäjien tuttavapiiriin. Se vaikuttaa väistämättä asiaan.
Näinhän se menee tuon katkeroituneen ka. miehen mielestä :))
Ka sammoo mieltä ketjun aloittajan kanssa.

On vaikka mitä penteleen suodatinta ja ym. Sitte ku pitäis tehä listauksia nopeesti, se on täysin mahotonta.

Ja kun on vielä useempi pitopaikka ni johan männöö vievaamiseks.

Tätä saahaan kalliilla rahalla ja käytännöstä tietämättömien tekemänä..
Onhan siinä eristys. Joskus muinoin pyöri näilläkin nurkilla.
Jarruja moittii ne joilla kokemus vain vanhoista valtroista.. toki noissa alkupään T4 valtuissa oli liian jäykät ne polkimen jouset.
Pitäis olla käsittääkseni vaihdettu jo oikeenlaiset jos käytetty merkki huollossa.

Nimin. Kokemusta on
Ohoo..
Onkos joku katkera autoilija nyt tullu tänne avautumaan, oikein "tuomari" nimimerkillä.  ;)

Eikö tuo lie jokkaisen asia mihin rahansa törsää, kuorma-autoon vai trakvaattoriin.. on tässä vuosikymmenien myötä nähty hyvää ja huonoa työtä niin autoilta ku traksoilta.

Kyllähän se niin on jotta pitkälti ratin ja penkin väli ratkaisee homman.

Vuan jos hirveesti tietova tuosta koneihen toiminnasta teknisistä ratkaisuista, niin sitähän voi myös hyödyntää.
Ei muutaku suunnittelu virma pystyyn ja myymään osaamista.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5