Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]

Viestit - rantsi

Äläs ny.. onks tää sellane rolli? ;)

Moitteita alkaa tulla ihan kohta.. itellä ollu pari ulkolaista ja kuus kotimaista (seittemäs tulossa..T214D)

Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Direct
: 30.10.16 - klo:19:37
Pistin sulle maajussi89 yv:tä, tänne ku on turha mittään järellistä kirjoitella..
Kuten on nähty täänkin keskustelun kohdalla, monikohan kommentti on oikeasti asiaan liittyvä.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Direct
: 28.10.16 - klo:13:31
Onpahan hupaa luettavaa enimmäkseen nää jutut.. :))
Itellä kokemusta Directillä +10000h ja eipä oo tarvinnu pakkasen takia jäädä kotiin, taikka tunniksi lämmittelemään.
Ja onpa käynnistetty ilman lämmitystä -27c pakkasestakin ku tuli äkkilähtö, paikkaamaan kilpailevalla merkillä töitä tekevän töitä ku ei hänen kone kulkenu.
Enimmäkseen tänne näköjään kirjottelee kylän juttuja kuuntelevat.. ja juu on ajettu myös variollakin joten kujeet on tiedossa siitäkin.
Eiku talven odotuksia kaikille.
Niii... tiijä tuosta versusta. Ajelin jonkun kymmenen tuntia ja hyvä kuva jäi. Powershiftix saatu toimimaan hyvin. Kuin myös hydrauliikan tuntuma.

Jarrujen ongelma korjattu jo uudemmissa ja tossa omassa Direktissä(214)

Mukavasti nyhtää 17M3 multainvaunua.

1500h kokemuksella ei näyttäis olevan samoja oireita ku T3:sessa...



Toki vielä 203 on rivissä myös.



7kk ja 1300h takana. Pelaa hienosti. T214 Direct
Juu.. 10v. jo ajanu kuivalantaa myös nurmelle. Hyvin onnistunu, ei rehunlaatuongelmia.

Hyvän pähinän sai aikaan vaunukauppias parilla nimimerkillää..  ;D ;D
Nii.. tosta samsonista.
Kyllähän se pihattopaska kiilautuu jos sitä pistetty reilusti korkeemmalle kun purkuperän korkeus.
tuokaan ongelma ei ilmene jos pistää kuorman siten että keskelle jää vaikka pieni kohta jossa ei ole yli levittimen korkeuden jolloin liian korkea kasaa valahtaa siihen monttuun kuorman liikkuessa.
Täysin kuormanteko taktiikasta riippuva juttu.
Tuota ewart (nykyisin kohlswa) ketjua varmempaa ei ookaan, ei veny läheskään niin nopeesti kun muut ja mikä parasta taittopyörän koloihin ei kerry sitkas paska kuten muissa. Kas kun niitä koloja ei oo vaan hampaat..

Nimim.
35000M3/vuosi Samsonilla jo vuodesta 2009

eiköhän se musta sen verran paina, että ei heti tartte ketjuja käydä viritteleen..

miten muuten alliancen palan ajotuntuma?

oma kokemus T4 valtusta, toisessa Trellet 650/42 ja 540/30 toisessa Mitas 710/38 ja 600/28

Mitas pitää huonommin ku trelle ja aiheuttaa teillä helvetillisen jurnutuksen. Koneet muuten samoilla varusteilla..
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]