Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Pahoittelut x5 omistajille, kun käytin noin voimakasta ilmaisua auton ulkonäöstä. En tiiä, olisko väri, astinlaudat puuttu ja lisäksi oli ahtaassa hallissa sumpussa, niin eikö lie päässyt oikeuksiinsa.
Ei mulla tollasta ole, eikä ihan äkkiä tulekaan kun pitävät arvonsa hieman liian hyvin.
Tuosta näytää puuttuvan aika paljon varusteita, jotka vaikuttavat ulkonäköön. Jos fygyy oli niin tommonen
http://www.nettiauto.com/bmw/x5/6894386?vifAdCount=5&vifNav=Y
Kävimpä tänään kiertämässä äxfemman ympäri, vuosmalli -08 ja ajettu <150tkm. Melko karvalakkimalli 34 000. Ei säväyttänyt yhtään. Livenä ruma kun perkele. Petyin.
Koko karvalakkia oot käynny kattomassa kun tuon ikäinen samoilla kilsoilla maksaa 48 000 kaikilla myrkyillä ja kunnon moottorilla.
Jd 6630 on jälillä täsä vanteen halakasija-asiassa. Itellä oli 28.1-26 munkit valmet 805 :ssä. Mieluummin suurihalakasijainen ja mahollisimman leviä vanne, ni ilimapatsas siinä maan ja vanteen välisä on laaja. Pieni pintapaene, iliman että renkaan tarttee olla niin läjäsä.
Jaa että ilmapatsas.
ihan sama ilmanpaine siellä renkaassa on joka puolella, ei se silloin kanna siitä vanteen alta yhtään enempää. Mikäs helvetin näkymätön seinä tollasen ilmapatsaan sinne luo?
Tuolla logiikalla ei renkaan halkaisijalla olisi mitään merkitystä kantavuuteen vanteen ja leveyden pysyessä vakiona.
Kokemuksesta sanon että kyllä 710/75r42 omaa pienemmän pintapaineen ja paremman vetopidon kuin 710/70r42. Ainoa ero renkaan halkaisija, joka on luokkaa 10cm.
Ihan sairaaaksi on menny tuo lumityötouhu, muutama sentti kun tulee lunta, niin heti on kaikki mahdollinen kalusto hinkkaamassa tuota ohutta kerrosta pois, ihan kuin tulisi valtva katastroohvi, jos tuota ohutta kerrosta ei saa mahdollisimman äkki tieltä tai pihoilta pois.
Mutta Suomi on edelleen niin rikas maa, että on varaa maksaa tästä lumen siirtelystä paikasta toiseen, kun ollaan niin mukavuudenhaluista pullamössöä koko kansa, tai ainakin ne tahot jotka kuvittelevat että jo 5 sentin lumikerros on jotenkin haitallinen, ja siksi tarvii maksaa urakoitsijoille sen siirtelystä, no ei se ole hölmö joka pyytää vaan se joka maksaa.
Eipä kuule ole valinnan varaa noissa elyn alaisissa hommissa. Se mentävä silloin kun käsketään.
Ilomantsin kunnan aurauskilpailutus:
http://webdynasty.pohjoiskarjala.net/Dynasty/Ilomantsi/kokous/20141387-9.HTM
Lyhyesti hinnat:
Massey-Ferguson 7624 alusterä, vuomet 4300 = 56 €/h
Valtra T151E vuomet 370 = 48 €/h
Valtra N142V FMG 285 = 52 €/h
Deutz-Fahr K120 Vama 3200 = 50 €/h
JCB 4CN Pome aluea. = 55 €/h
Valtra 6550 vama 3400 = 48 €/h
Volvo FH8X4, alusterä, AM4300 = 74 €/h
Mitsubishi L200 AM210 = 49 €/h
Volvo L120E rote 4500 = 52 €/h
Taceuchi TB295W Vama 3500 = 56 €/h
Volvo L70 Trameko 4500 = 48 €/h
Volvo L40 ajax 3800 = 49 €/h
Volvo L90V vama 4500 = 50 €/h
Volvo 120 E Pome = 55 €/h
Kovin täytyy lumihommia rakastaa tai sitten äkäset akat nuilla, jos nuilla hommila haluaa kokoajan olla lähtövalminna ja yöt töissä kupata.
Ihan mettässä noitten hinnoittelu. Jos täytys valita ajaako noilla hinnoilla vai lähtiskö ibizalle niin kyl mä lämpöön lähtisin.
niin nuo oli kevareiden ja katujen pökkijöiden taksoja. Täällä Yritys Ilman Työkaluja tarjos maantien aurauksesta tollasta takuutunti hintaa. tunteja 350h talvessa. Arvata saa jos tämä talvi on edellisen talven kaltainen niin tuota takuutunti määrää ollaan ruuvaamassa alaspäin.
Kukaan joka tarjos urakkalla ei saanut töitä. Ainoastaan tarvepohjaiset tarjoukset hyväksyttiin.
Tommonen takuutunti soppari Destian kans, ei vaan ihan noin paljon tunteja... Kunnalle ei kelvannu takuutunnit..
Lupas huomiseks illaks lunta n. 3 cm ...
Tulis vaa enemmän niin sais jo ees vähän auraamista
Kun ei vaan tulis.
Viikonloppu harrastusreissu heitetty. Auton mittariin kertyi 743km "mukavan rauhallista 5tietä"
muutama sivu ilmestyny sillä aikaa tännekkin.
Jos noita mörkö maastureita niin tässä olis hinta laatu kohdallaan. Varsinkin jos suomi auto. saksan auto bahnilla ajettuja jos ostaa niin ongelmia niissä enemmän, kurmuutettu urku auki.
http://www.autotalli.com/vaihtoauto/32956441/Mitsubishi/Pajero/2008/Vihti?pos=2&page=1
Lauantaina koe ajelin matkanvarrella olevat Q5 set. Pieneltä autolta tuntui pajeron jälkeen. vakionopeus säätmimen toiminta oli jotain ihan outoa pajeroon verrattuna. Mielestäni hinta ei oikein ole kohdallaan noissa liikaa hintaa ominaisuuksiin verrattuna.
Passatin alltrakkia katselin kanssa manuaali vaihteilla. hyvän-näköinen peli.
Älä nyt Audin maasturia laita, kun voit laittaa bemarinkin. X5 on parempi ajaa kuin Q7, joten en oikein usko että Q5 olisi parempi ajaa kuin X5. Taksikuskitkin vaihtaa täälläpäin mersut ja audit bemareihin, kun on parempi auto ajaa pitkää päivää.
Bemari eikä Audi tee maastureita...
juu en kanssa noita x3 x5 ta Q3Q5taiQ7 tai ersun glk,takaan maasturikis laske kanssa. ennenmminkin maasturin ja ha auton risteytys/ ei oikein ole maasturi eikä henkilöautokaan. mut käytössä on näillä sivuteillä ihan toimivia enempää ei tarvii maavaraa ja isot renkaat niin ei ole mikään mahoton kuoppatutkakaan.
Istuskelin laakkosella X3 kapiinissa ei ole mun auto bemari, ei oikein antanut fiilistä siitä ett viihtyisin siellä pitkiä aikoja. Jotenkin oli kylmän ja kovan oloinen auto fiilikseltään.
Käynyt nyt hyvä mies kunnon koeajolla sillä x3, ihan saakelin hyvä auto ajaa. 3 litrasella diisselillä liikahtaakin ihan riittävästi. Lelumaasturihan se on, mutta hyvin pärjäs pohjosessa metsästysreissulla.
Ilomantsin kunnan aurauskilpailutus:
http://webdynasty.pohjoiskarjala.net/Dynasty/Ilomantsi/kokous/20141387-9.HTM
Lyhyesti hinnat:
Massey-Ferguson 7624 alusterä, vuomet 4300 = 56 €/h
Valtra T151E vuomet 370 = 48 €/h
Valtra N142V FMG 285 = 52 €/h
Deutz-Fahr K120 Vama 3200 = 50 €/h
JCB 4CN Pome aluea. = 55 €/h
Valtra 6550 vama 3400 = 48 €/h
Volvo FH8X4, alusterä, AM4300 = 74 €/h
Mitsubishi L200 AM210 = 49 €/h
Volvo L120E rote 4500 = 52 €/h
Taceuchi TB295W Vama 3500 = 56 €/h
Volvo L70 Trameko 4500 = 48 €/h
Volvo L40 ajax 3800 = 49 €/h
Volvo L90V vama 4500 = 50 €/h
Volvo 120 E Pome = 55 €/h
Kovin täytyy lumihommia rakastaa tai sitten äkäset akat nuilla, jos nuilla hommila haluaa kokoajan olla lähtövalminna ja yöt töissä kupata.
Ihan mettässä noitten hinnoittelu.
Jos täytys valita ajaako noilla hinnoilla vai lähtiskö ibizalle niin kyl mä lämpöön lähtisin.