Etuakseleina ollu danaa ja carraroa 6200 sarjassa.
"tyyppiviat" mitä itse tiedän:
- vauhtipyörän keskiölaakeri ja voimansiirtoakselin pää väljistyvät->akselin linjaus muuttuu sen verran vaihteiston etukannen stefa kuluu puhki, saaneenko tuo alkunsa vetolevyn kulumisesta?.
- Nostolaitteen kynkät kuluu väljiksi ja viimein riveää poikkiakselilta
- säätyvätilavuus pumpullisessa pumppujen välinen putki voi rueta valskaamaan ainakin alkupään koneissa-> ilmavaivoja,uusi putki parempi mutta työläs vaihtaa.
-Sähköisten hydr lohkojen kanssa muistelen olleen ongelmia..
-jarruvalokytkimet mykistyy
-pienempi hydrauliikkasen kaksoispumppu kestää n.6-7000h, ei oo kyllä hirmu kallis.
Loppupään koneissa jonkun verran pieniä parannuksia tekniikassa ja ominaisuuksissa ensimmäisiin verrattuna.
Varaosa homma on kanssa vähän tympeää..hinnoiltaan ja sitten harvemmin meneviä osia saa odottaa viikon,kokemusta on. Pistinkin nuo varaosa linkit talteen.
Lisätääs vielä:
Talvella sais vähän tehokkaampi puhallus olla takalaseille kun tahtovat huurtua..auttaa kun puhalluttaa täysillä ja sulkee etu räppänöitä jättäen ne vähän raolleen.
Syöttöpumppuna bosch ois varmasti parempi..muuttuiskohan tuo moottorin luonnekin??
Siinä nyt jotain mieleen tulleita "moitteita" kolmen 6200 sarjalaisen kokemuksella..