Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2]

Viestit - puu

inä olen kuulut noilla a sarjan vatsu miehillä olevan  vasemassa jalassa tupla voimat oikeaan verrattuna,on se sen verran jäykkä käyttää,yks omistaja vaihto nsarjaan kun jalka rupes ramppamaan ajon jälkeen, ei hyvä

Ei pidä paikkaansa nykyään!! se kytkin on yhtä kevyt  kun muissakin Hitekeissä.  Puhut vanhemmista malleista
Juu löytyy 130 tuntia ajettu a93.Tuosta kyynärnojasta: minulla se on ilmattoman penkin yhteydessä varustettuna etunostolaitteen joystikillä.Olen todennut että vaikka istuin nojineen on kapeampaa mallia niin silti se on hirmu ahdas väli kyynärnojan ja sivuseinässä olevien nostolaitteen nappien välillä.Kun käyttää hydrauliikan vipuja, siellä onnettoman alhaalla olevia siis,rystyset osuu herkästi näihin keinukytkimiin ja oho,miks nostolaite ei toimi on seuraava juttu kun nappi yleensä menny keskiasentoon.Eli aivan liian ahdas väli sillon kun kyynärnoja on.Asia on pitänyt ratkaista kääntämällä istuinta hieman oikealle että on tullut tilaa käytellä näitä hydraulivipuja,eli istuin kierossa täällä lumitöitä tehdään mutta helpottaahan se oikean olan yli kattomista taaksepäin ku istuin kääntyneenä.

  Meillä A93:ssa  toimii 3.  ja 4. lohko  siitä käsinojan joystikista,katkaisijasta valitaan käytetäänkö ek:ta vai  takahydrauliikkaa, max.tuotto 160l/min ;)
Mielestäni Sisun käyttämä  synkonoimaton Fuller on vieläkin kova sana keppilootasissa.
Leveys esitteen mukaan 2,53m!(2,28m T-sarjassa).Asettaa omaan käyttöön jo hieman rajootuksia,pittää olla aika leveä kauha jotta tulee pyörien ulkopuolelle.No ei se a93kaan huono ole.
  turbokolmosella esim. A93 ta 700 ajanneena , kun koittaa perään nelimukista A92:sta, niin tuntuu notta olis jarrut päällä...paljon veltommin ottaa kierroksia  nelonen tuossa kokoluokassa
Ahaa, tuota en osannutkaan aavistaa, että kattolämmityskenno on erillinen varuste. Ei siitä valtran myyjä mitään maininnut, ainakin tuossa A85:ssä työntää kuumaa myös katolta jos lämmityslaitteen hanan aukaisee.

Sähkönostolaitehan tuossa tulee vakiona, joten kait ulkoliikutusnapit ovat myös vakiot?
Metsäohjaamoa ei erikseen enää 3:s sarjaan saakkaan.

Entäs nappikytkin?  Joko se on vakio?
Takalasin pesin, lisävaruste sekin valtrassa (on kait jo ruksattu?)

Vedätkö jarrullista kärriä enemmälti?

Mutta,kun ilmastoinnin otat,joutuu kattopuhaltimen, 400e ruksaamaan vielä erikseen,ei tule ns.samaan kauppaan ilmastoinnin kanssa.kesäkuun viimeisellä viikolla oli kampanja,jossa ilmastoinnin sai kaupan päälle a92 ja 93 malleihin.
 Ota huomioon sitten että jos ruksaat ne 18.4R34 renkaat,et saa muuta merkkiä kuin Michelin (+700e),joka on ainakin ennen ollut liukas talvella.)mutta kun otat vastaavan millikoon(460/85R34) voit ottaa Continentalin joka on varmaan parempi talvirengas,ja saat ne hiukan yli 400:lla eurolla
Koneet, laitteet ja tekniikka / Valtra N92?
: 11.04.11 - klo:17:41
Ollut mielessä moinen traktori  sekalaiseen kiinteistönhoitotöihin etukuormaajalla.Mutta yksi eniten mieltä askarruttava asia minulle on,että turbiinilla vai illman?Mitä mieltä kansa on?Toinen vaihtoehto olisi ehkä sitten tämä uusi a93.
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?
Directin kävin kokeilemas, tosin tyhjillään pyörittelyä ilman työkoneita, eli ei nyt paljon voi todistaa, mutta käytettävyydestä sai kyllä kuvan: tässä on sellainen portaaton, että parin minuutin ohjeilla tuolla voi lähteä kuka vain töihin.

Tietty tällaiselle käyttäjälle kuin minä, sillä ei paljoa merkitystä, kun olen ikäni tietokoneiden kanssa pelannu, mutta valtaosa traktoreiden käyttäjistä kuitenkin on sellaisia, jotka nostavat kädet pystyyn näyttöpaneelien edessä. Tässä käyttö on hyvin yksinkertaista, yhdestä vivusta maksiminopeus, napista kiertämällä eteen-taakse ajonopeuksien suhde, ja toisesta napista turbiini-simulaation taso.

Uskaltaisin väittää, että tästä tulee agcolle menestystuote, jos vain luotettavuus osoittautuu paremmaksi kuin nykyisillä portaattomilla.

Onko tässä Directissä poljinajomahdollisuutta?
Mites kertokaa,onko kokemuksia,kumpi moottori on tosityössä  väkevämpi?onko kulutuksissa eroja?
Sivuja: 1 [2]