Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 100 heppainen VarioFendt  (Luettu 9928 kertaa)

puu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
100 heppainen VarioFendt
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Fentin hytti on 70-80 luvun tasoa ,valitettavasti.
Ei ole kääntyvää penkkiä,suuri puute nykypäivänä kun energia hommat on lähes joka tilalla ajankohtasia.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

mansiki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Olen asiata aivan eri mieltä! itse ajoin kyseistä raktoria fendt peltopäivillä ja täytyy sanoa että se YLIVOIMA on esim. portaaton vaihteisto, kopin ja etuakselin jousitukset ja paras yhteensopivuus etukuormaimen kanssa verrattuna muihin merkkeihin. fendt cargo on ylivoimainen, sekä kunnon hydrauliikka!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Olen asiata aivan eri mieltä! itse ajoin kyseistä raktoria fendt peltopäivillä ja täytyy sanoa että se YLIVOIMA on esim. portaaton vaihteisto, kopin ja etuakselin jousitukset ja paras yhteensopivuus etukuormaimen kanssa verrattuna muihin merkkeihin. fendt cargo on ylivoimainen, sekä kunnon hydrauliikka!!
Se kuormaajahan on ihan vanhentunut eihän siinä saa kauhaa edes kunnolla täyteen niinkuin stollin kanssa  ;D 415 fendt oli ainakin minulle pettymys kun nostolaitteita sai oikeen odottaa että koska ne lähtee nousemaan tai laskemaan eikä hytistäkään nä mitään  :P YLIHINTAISTA se YLIVOIMA ainakin on....

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Olen asiata aivan eri mieltä! itse ajoin kyseistä raktoria fendt peltopäivillä ja täytyy sanoa että se YLIVOIMA on esim. portaaton vaihteisto, kopin ja etuakselin jousitukset ja paras yhteensopivuus etukuormaimen kanssa verrattuna muihin merkkeihin. fendt cargo on ylivoimainen, sekä kunnon hydrauliikka!!


Luksukseltahan se tuntuu, ku dyna vt:llä tähän asti ajanu.  :D

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Fentin hytti on 70-80 luvun tasoa ,valitettavasti.
Ei ole kääntyvää penkkiä,suuri puute nykypäivänä kun energia hommat on lähes joka tilalla ajankohtasia.

Tohtiiko ventillä mennä mettätöihin?
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: 100 heppainen VarioFendt

Tohtiiko ventillä mennä mettätöihin?


Ei venttimiehillä oo enää mettää.... ;D


Tai ainakaan niitten ei itte tartte mettään mennä, sen kun vaan soittaa oikeille urakoitsijoille!

3070 E

  • Vieras
Vs: 100 heppainen VarioFendt

Tohtiiko ventillä mennä mettätöihin?


Ei venttimiehillä oo enää mettää.... ;D


Tai ainakaan niitten ei itte tartte mettään mennä, sen kun vaan soittaa oikeille urakoitsijoille!

Aukkoa niillä vaan, jostain ne rahat on siihen Fenttiin tarvinnu tehä.  :D

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Fentin hytti on 70-80 luvun tasoa ,valitettavasti.
Ei ole kääntyvää penkkiä,suuri puute nykypäivänä kun energia hommat on lähes joka tilalla ajankohtasia.

Tohtiiko ventillä mennä mettätöihin?

Variolla tohtii mennä ja on nautinto mennä, ilmastointi pelaa, ohjaamojousitus pelaa,
etujousitus pelaa, stereot pelaa, ja kulkee yli 50  ;D

Palstalla ryöhimistä varte on sitte muut vermeet  ;)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Fentin hytti on 70-80 luvun tasoa ,valitettavasti.
Ei ole kääntyvää penkkiä,suuri puute nykypäivänä kun energia hommat on lähes joka tilalla ajankohtasia.

Tohtiiko ventillä mennä mettätöihin?


Mettätöitä varten on joka täppärillä 4-sylinterinen mb-trac ni piisaa maavaraa ;) Ja tie ajoon joku esim.1500:nen kiituri :o

Teroman

Vs: 100 heppainen VarioFendt
Fentin hytti on 70-80 luvun tasoa ,valitettavasti.
Ei ole kääntyvää penkkiä,suuri puute nykypäivänä kun energia hommat on lähes joka tilalla ajankohtasia.

Mulla Fendtin hytti jopa tilavampi kuin Renoon  ( Claas ),,,,,,,

Ja hiljainenkin on: Ei moitteita
 8)


bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Olen asiata aivan eri mieltä! itse ajoin kyseistä raktoria fendt peltopäivillä ja täytyy sanoa että se YLIVOIMA on esim. portaaton vaihteisto, kopin ja etuakselin jousitukset ja paras yhteensopivuus etukuormaimen kanssa verrattuna muihin merkkeihin. fendt cargo on ylivoimainen, sekä kunnon hydrauliikka!!
Tosiaan se portaaton toimii kuin ajatus.   Ja se kuormaaja sopii siihen kuin nenä päähän.
Ja se hytti on tosi hiljainen.    Ketä omistaa hiljaisemman 70- tai 80 lukulaisen... ;D ;D ;D
Tuskahiki on köyhän sauna...

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Fentin hytti on 70-80 luvun tasoa ,valitettavasti.
Ei ole kääntyvää penkkiä,suuri puute nykypäivänä kun energia hommat on lähes joka tilalla ajankohtasia.

Tohtiiko ventillä mennä mettätöihin?

Variolla tohtii mennä ja on nautinto mennä, ilmastointi pelaa, ohjaamojousitus pelaa,
etujousitus pelaa, stereot pelaa, ja kulkee yli 50  ;D

Palstalla ryöhimistä varte on sitte muut vermeet  ;)

Niinnotta ventti on niinko nyyhollanti, notta pikitiellä tyhjänä komiana päivänä kelepaa ajella. Mutta milläs ne työt teherähän jos tosisnansa tarvitahan? Onko Ojalalla TÖITÄ varten joku likemmäs 20.000 tuntia ajettu -05 sarjalaanen valametti liiverissä hyökkäysvalmiina? Peloteena, kuin Tirpitz aikoinaan Kaivuonossa, pohjoisnorjassa....
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

Teroman

Vs: 100 heppainen VarioFendt
05 srj valtut lähinnä hirveää melua,savua tuottaa ja harmeja käyttäjälleen,,,,,

Kuvassa Fendt tila hytti joka markkinoiden edistyksellisin ; tilavin meluttomin yms mukavaa kerrottavaa
 8)


ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: 100 heppainen VarioFendt
05 srj valtut lähinnä hirveää melua,savua tuottaa ja harmeja käyttäjälleen,,,,,

Kuvassa Fendt tila hytti joka markkinoiden edistyksellisin ; tilavin meluttomin yms mukavaa kerrottavaa
 8)




-05 sarjalaaset on luotettavia, notkeita, voimakkaita maataloustyökoneita, meteliä lähtee ny jonkuverran, mutta mikä ongelma se on? Kuulosuojaimet on keksitty.
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)