Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Optima-akut  (Luettu 12283 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65665
Vs: Optima-akut
eikä nuot hyytymiset ole sellasia pikkuhiljaa vaan kerrasta poks, akun kennot yleensä oikosessa alapäästään sen helevetinmoisen mönjän takia, eihän nykyakuissa ole materiaaliakaan kuin murto-osa entisiiin verrattuna, tossa just puimurin akkua kanniskellu ja siinä huomaa eron jos missä, vanha pakkasakku paino kuin synti mut nykynen varta on kevyttä kamaa,   - tai sit on äijän voimat lisääntynä, mitä epäilen.

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Optima-akut
Sitä en kyllä toisaalta ymmärrä, miksi Optiman laatu on huonontunut, kun sitä kuitenkin myydään sillä "ikuinen akku" imagolla. Hintakin on sitä mukaa. Kieltämättä ne vanhat olikin ikuisia, mutta nyt sinnekin firmaan on varmaan joku "kvartaali-mies" palkattu.

Viimeksi muokattu: 01.07.13 - klo:00:30 kirjoittanut Jerry

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Optima-akut
Boschin AGM-akkuun olen tyytyväinen. Bobcatin tärinä ja raskaat startit eivät ole kypsyttäneet.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9825
Vs: Optima-akut
Boschin AGM-akkuun olen tyytyväinen. Bobcatin tärinä ja raskaat startit eivät ole kypsyttäneet.

Liittymättä mitenkään optima-akkuun, niin miksi  cosmic cowboy on poistettu? Ihme sivusto , kun asiallisimmat poistetaan :(

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Optima-akut
Boschin AGM-akkuun olen tyytyväinen. Bobcatin tärinä ja raskaat startit eivät ole kypsyttäneet.

Liittymättä mitenkään optima-akkuun, niin miksi  cosmic cowboy on poistettu? Ihme sivusto , kun asiallisimmat poistetaan :(

Lues toi:
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=46680.0
It ain't over till the fat lady sings

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9825
Vs: Optima-akut
Boschin AGM-akkuun olen tyytyväinen. Bobcatin tärinä ja raskaat startit eivät ole kypsyttäneet.

Liittymättä mitenkään optima-akkuun, niin miksi  cosmic cowboy on poistettu? Ihme sivusto , kun asiallisimmat poistetaan :(

Lues toi:
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=46680.0


Kas ! No turhaa mää sitten ajattelin, että sekin on vasten tahtoaan mustattu. Mutta kukas ny antaa lohduttavia sanoja vaikka paljon ajetuista Welgerin paalaimista ???

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65665
Vs: Optima-akut
mitä velkeri paalain lohtusanoja tarttee?   antaa männä vaan, kyllä se pienellä maanittelulla toimii taas sata hehtaaria, ikuliikkuja!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9825
Vs: Optima-akut
mitä velkeri paalain lohtusanoja tarttee?   antaa männä vaan, kyllä se pienellä maanittelulla toimii taas sata hehtaaria, ikuliikkuja!

Kyllä mä ainakin ko henkilön kirjoituksia selailin ostaessani sitä "sisäänajettua" Welgeriä ittelleni. Jopa se sylinterin pääs oleva ratas oli kenollaan, kuten cc jollekkin oli kertonut 8)

mattha

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Vs: Optima-akut
Akkujen laatuongelmien pääasiallinen syy on se, että lähes kaikki akut valmistetaan nykypäivänä joko kiinassa tai vietnamissa. Tunnetusti laatuvaihtelut ovat hyvin suuria ja kennojen lyijymäärät vaihtelevat suuresti. Kannattaa aina tarkastaa myös latausjännite, se ei saisi nousta 14,4 V suuremmaksi kesäaikana, talvella latausjännite voi olla korkeampi.

Köntys

  • Vieras
Vs: Optima-akut
Akkujen laatuongelmien pääasiallinen syy on se, että lähes kaikki akut valmistetaan nykypäivänä joko kiinassa tai vietnamissa. Tunnetusti laatuvaihtelut ovat hyvin suuria ja kennojen lyijymäärät vaihtelevat suuresti. Kannattaa aina tarkastaa myös latausjännite, se ei saisi nousta 14,4 V suuremmaksi kesäaikana, talvella latausjännite voi olla korkeampi.

Suuri ongelma on myös kiinalaiset ja Intialaiset laturit  :-\