Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Deutz-Fahr Agrotron 130:n vetovarren pikakourista  (Luettu 3081 kertaa)

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Minkähän merkkiset mahtavat olla? Ei ainakaan Walterschaisset ole, olis tarvetta korjaussarjalle ko. pikakouriin...
Niin joo ja Cat 3:n kourat kyseessä.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
 Eikö niissä lue? Mä ainakin ostin aikanaa korjaussarjan Traktorivarusteesta hintaan 80 e. Nykyään maksavat varmaan 200?  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Ei lue ei. Tai onhan niissä jokin logo mutta ei siitä ota selvää mitä tarkoittaa...

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Ei lue ei. Tai onhan niissä jokin logo mutta ei siitä ota selvää mitä tarkoittaa...

Jos ne alkuperääset on niin ne on waltercheidit, jos ne on jälkeenpäin vaihdettu niin ne voi olla mitkä vaan...

cosmic_cowboy

  • Vieras
Ei lue ei. Tai onhan niissä jokin logo mutta ei siitä ota selvää mitä tarkoittaa...

Jos ne alkuperääset on niin ne on waltercheidit, jos ne on jälkeenpäin vaihdettu niin ne voi olla mitkä vaan...

Laborghiniin ostin uudet sisälmykset jotka olivat aivan erilaiset kuin alkup. mutta toimivat silti.

fds

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 122
Ei lue ei. Tai onhan niissä jokin logo mutta ei siitä ota selvää mitä tarkoittaa...

Jos ne alkuperääset on niin ne on waltercheidit, jos ne on jälkeenpäin vaihdettu niin ne voi olla mitkä vaan...

Ei muuten välttämättä ole Waltercheidit . Waltteris on selkeästi merkki . Mulla ainakin toisessa koneessa luultavasti juuri nuo kummalisella logolla varustetut . Sisäkalut löytyy varmasti Yrmalta , itse otin vanhat malliksi ja sattui löytyä Keskolta .

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Ei lue ei. Tai onhan niissä jokin logo mutta ei siitä ota selvää mitä tarkoittaa...

Jos ne alkuperääset on niin ne on waltercheidit, jos ne on jälkeenpäin vaihdettu niin ne voi olla mitkä vaan...

Ei muuten välttämättä ole Waltercheidit . Waltteris on selkeästi merkki . Mulla ainakin toisessa koneessa luultavasti juuri nuo kummalisella logolla varustetut . Sisäkalut löytyy varmasti Yrmalta , itse otin vanhat malliksi ja sattui löytyä Keskolta .

Jep, Walttereissa on selvä W -kirjain "salmiakkineliössä".

Onko CBM  http://www.grene.com/shop/action/product_15000_-15_900001_65636__41527_Kourat

Dodii, CBM:thän nuo näköjään ovat (ihan alkuperäiset), näkyy tuolta sivuilta noista korjausosista ko. merkin logo: http://www.grene.com/shop/action/item_15000_-15_-212774_65636_41527_900001_Pikakouran+lukkosarja+CBM+kat+3+%28jousi+1380109051%29

Tattista onkelman ratkaisusta.  :)

fds

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 122
Onko CBM  http://www.grene.com/shop/action/product_15000_-15_900001_65636__41527_Kourat
Jumankauta , ekan kerran jotain hyödyllistä Agronetista . Tuollainenhan tuo taitaa olla. Sinähän olet nero!!  :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65679
aina kannattaaensin kysyä akrosta ja sitten vasta naapurilta!   jommaltakummalta saabi kunnollisen vastauksen tahi sitten ei!