Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtran tehot  (Luettu 12894 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Läpivetävä...
Toimiiko "lavalämpö" ?

http://www.urakointirengas.fi/kuvat/DSCF1952.JPG

Varmaan rullaa tiellä aika tahkeasti pakases, napaset
ja perä panee hanttiin rankasti.

Eipä näillä kieseillä 60:n vauhtia lastissa varmaan tavotella,
enempi mönkimistä kävelyvauhtia, vielä kun laittaa "rupulikumit"
nii alkaa vellissäkin pitoa löytyä.

Jos korvais riparenkaalla 600 levee 22,5 johan vetoa on... ::)

Sigmapower ei taida ajovoimanotolla toimia vakiona, täytyykö
"jomppi" laittaa ?

Viimeksi muokattu: 27.03.08 - klo:21:26 kirjoittanut Ojala

Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Valtran tehot
Ihmeen vähän kuulema ahdistaa perät käytännössä.

Toimii lavalämpö. Akseli - risti - takalaitalukot ja vetokytkentä on paineilmalla.

Markkinoilta vähissä sellaiset 22,5" ripakumit jotka kestää sulamatta tuon massan edes 50 vauhdissa? Pitäis olla jotain 7500kg kantavuutta kappaletta kohti. Veturi on yksitehomalli..

Viimeksi muokattu: 27.03.08 - klo:21:40 kirjoittanut Konemies

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Valtran tehot
Joskus vein soraa kuorma-autosta tehdyllä kärrillä ja siinä oli veto 2 akselilla vaihdelaatikon kautta. Lukotkin olis ollut jos ne olisi kytketty toimintaan.

Vakio 6300 Valmetti sai just ja just sen kärrin hinattua 10m3 kuorma päällä 40 vauhtiin tasaisella, tosin mäet haistoi jo kilometrin päästä. Jäykkä se oli vetää tyhjänäkin, mut jollain riskillä kuuspyttyisellä se ei olis mikään ongelma.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's