Itsellä samanlainen 135 ja jo edellisestä 5130 mallista tuttu ilmiö. Kuuluu asiaan, erityisesti korostuu jos renkaat edessä ja takana eriparia taikka edessä kulumisaste erilainen kuin takapäässä. Etupuoli kuluu kovemmin kuin takarenkaat.
No mulla tekee 5130 ainakin samaa...eikä tilannetta helpota se, että toinen jarrupoljin jää alas (=molemmat, jos ovat yhteen kytkettyinä). Ja sitten paukkuu ku neliveto on kytkettynä. Nyt kun olen opetellut oikealla jalalla nostamaan sekä kaasupoljinta että jarrupoljinta, niin mitäs sitten tapahtuu, jos joskus tulee moiset takkuamiset korjattua...
Onkoos siä joku purse pääsylinterissä vai mikä sitä poljinta vois jumittaa? En oo kyl sen vertaa viä kattonu, jos vaikka olis joku jousi poikki.
Renkaat on ny uudet, kun vanhat lahosivat - olivat toki jo aikas loppu. Continental AC65 tuli eteen uudet ja taakse vähän käytetyt - noit on varmaan ikuiset mun käytössä