Kaikki tekee tyhman kysymyksen, kait sulla on käytössä moottorikaasua ja pullo kumollaan oikeassa asennossa? Kokeile puhaltaa sinne kaasariin lämmintä/kuumaa ilmaa hiustenkuivaajalla tai (kuumailmapuhaltimella varovasti) käykö sillä.
Pullo on oikea, oikeassa asennossa.
Kokeilin puhaltaa kuumailmapuhaltimella lämmintä ilmaa kaasariin, niin heti lähti käyntiin, mutta heikosti käy.
En saanut uusia katkoja kärkiä, mutta ei ne pahalta näyttäneet. Katselin sopivaa välystä ja pyöritin vähän startilla, niin kärkien välissä kipinöi. Otin kondensaattorin irti ja yleismittari näyttää 260 nF. Eipä tuokaan kallis osa ole kokeeksi vaihtaa.
Ja se sytkä on oikeasti kohdallaan? Onko sulla ajoituslamppua?
Ajoituksesta ei mitään hajua, olen sitä kokeillut säätää edestakaisin. Ei ole ajoituslamppua, mutta ei kyllä ole tietoa ajoitusmerkeistäkään. Vauhtipyörän päässä ei ainakaan näy mitään paikkaa, mistä merkkejä voisi etsiä.