mistähän noka muuten hankkii noihin nakkeihin tuon metallin? ei ole yks eikä kaks niitä mitä on hitsattu ja monta muuta merkkiä kattonu joissa hitsaukset tehty vain tehtaalla ja putket ja letkut niin risoja, - eli tehty jopa töitä... mutta mikä on hyvä koura? itellä tuossa 202t keslassa ollu se vanhempi koura kyllä ikävä, sillä ei saa yhtä tukkia kärristä millään muuten kuin laitaan tappelemalla.
Nokan puomit on tehty käsittääkseni tuosta ruukin optim 650 teräksestä. Samaa tavaraa käyttää moni muukin valmistaja, eli melkein kaikki.
Vanha nokkakin tehty lähes tästä vastaavasta. Numeroltaan tais olla 640 laatua
Ei jaksa tarkkaan muistaa noin vanhoja asioita..
Puomin repeämiin voi toki olla montakin syytä. Aina ei paranisi osoittaa valmistajaa sormella.
Käyttäjiäkin on niin monenlaista. Jos ei tule ns. sävelkorvaa kuormaamiseen, niin meno voi olla tyyliin oho, eikun tonnesuuntaan... ryskis
Lisäksi miten ohjausventtiili asennettu? Iso pöytä voi olla vain sinnepäin nakattu koppiin, eikä ollenkaan ergonominen käyttää.
Tuohon lisättynä vielä liian vähäinen öljyntuotto. Meno voi olla kulmikastakin ja puomin saumat ihmettelee